Chatt?

#1 - 25 oktober 2008 12:02
Är det bara jag som hade tyckt de hade kunnat va trevligt med att ha en chatt här inne.

Vet flera gånger när jag bland annat va ny när det gäller akvarium, då jag hade panik för olika saker om mina fiskar.
Då hade det varit bra att kunna gå in på en chatt här och då förmodligen hade fått ett svar direkt.

Tror även det finns de som hade velat diskutera rent allmänt inom t.ex. fiskar på en chatt, då det går lite fortare att kommunicera.

Tror det hade varit uppskattat, eller? Så fall varför eller varför inte ?
#2 - 25 oktober 2008 13:21
Har haft en omröstning om den frågan för några månader sedan och innan min tid här på zoopet var här en chat som inte funkade så bra.

Bra att frågan tas upp igen dock. En chat hade ju varit nice så länge den är lätt att använda [:o]
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 25 oktober 2008 13:42
Vi kommer att göra ett test igen om det funkar denna gång. Just nu har dock både jag och Christian för mycket att göra för att kunna dra igång det.

Vet flera gånger när jag bland annat va ny när det gäller akvarium, då jag hade panik för olika saker om mina fiskar.

Då hade det varit bra att kunna gå in på en chatt här och då förmodligen hade fått ett svar direkt.

Det tror jag dock inte så mycket på - de allra flesta kommer inte att ha tid elller lust att hänga på en chatt utan en chatt kommer snanare i så fall istället mer att ha en social funktion och det är väl Ok så.
#5 - 28 oktober 2008 02:00
Okej.
Va inne och röstade :)

Håller tummarna på att chatten kommer tillbaka igen så småning om [:o]

Annons