Jag blir mer och mer road av alla inlägg, hur f*n orkar du?
Det är tur att det finns OT hur skulle du annars kunna ge utlopp för alla dessa inlägg utan något som helst verklighetsförankring förutom ditt hat mot hundar i allmänhet och Rottisar i synnerhet.
Sedan att Kjell kommer med på ett hörn i dina inlägg när du inte får göra som du vill, får mig att undra hur gammal du är egentligen?
Löjlig argumentering egentligen om gör en logisk analys. Förutom det faktum att jag inte är vänligt inställd till rottor. Hur kan man kalla en sådan stor ras för rott-is. IS brukar väl ändå vara ett uttryck för litet och sött. Den uppfattningen försvann för mej redan med det dreglande monstret i Turner and Hooch.
Att sedan min son blev attackerad och hans jacka sönderriven av en aningen mindre byracka i centrala Jönköping i höstas har inte ökat min hundvänlighet nämnvärt. Hussen ifråga frågade om min son var rädd för hundar som om det skulle vara en ursäkt i så fall. Och mitt svar blev "från och med nu förmodligen". Senast idag mötte vi ett par stora jyckar utan större kontroll vid vattenledningsparken. När jag efterfrågade mer hänsyn eftersom sonen dels var hundallergisk och dels rädd efter angreppet blev svaret bara att det var inte hans hundar i alla fall som gjort det i alla fall.
Jag undrar varför alla "hussar och mattor" fått för sej att just deras byrackor skulle vara så älskvärda att att måste falla för deras älskvärdhet?
Jag är 55 år gammal och har växt upp med en tax och dessutom haft ytterligare fyra hundar i den närmaste familjen men har med tiden blivit mer och mer förundrad hur hemmablinda hundägare kan vara.