Bara för att man är nybörjare betyder inte det att man är dum i h*****t.
Jag antar att du menar huvudet[;)]. Jag antar vidar att du menar mitt inlägg tidigare i denna tråden. I såna fall får du nog visa mig mer exakt var jag har skrivit att någon är dum i huvudet.
Om jag inte ser rätt så bubblar min anubies.
Nä du, den köper jag inte. Din anubias bubblar bara om du har rätt. Om du inte ser rätt så bubblar den inte alls[;)]. Om jag ser rätt så bubblar den faktiskt.
Mycket konstigt eller topfrog.
TROPFROG!!!
Mycket riktigt. Om det är så att den bubblar så är det mycket ovanligt och till viss del konstigt med tanke på att anubias har så tjocka blad. Jag har haft alla växter i karet att bubbla sammtidigt i mitt kar utom anubias, så det verkar klart ovanligt.
Undantaget är när den har små skador, då bubblar alla växter. Men anubias mindre än andra.
Tyvär så finns det många bessewissar på detta forum som tycker om att tracka dom som är nya inom denna roliga hobby.
Nja, det där tycker jag faktiskt känns som ett påhopp. Om det är mig du menar så ber jag om ursäkt om jag stött på någon öm punkt. Min avsikt har aldrig varit att tracka någon, nybörjare eller ej. Jag vill att så många som möjligt skall hitta till denna givande och roliga hobby. Om jag kan ge dom hjälp på vägen så gör jag gärna det, missuppfattas jag så får man ta det på vägen.
Men lite undrar jag om det fanns någon som helst möjlighet att inte bli anklagad för påhopp då du tydliugt visar i ditt första inlägg att det är just vad du förväntar dig:
Nu får jag säker en massa arga mail men det kan jag ta. Det är ju JUL imörn...............
Jag har i vilket fall inte stått för dom arga mailen i denna tråden, har du?
GOD JUL
Magnus