BTN Rocky Juwel?

#1 - 7 december 2008 13:16
Hejsan.

Tänkte skaffa en btn till mitt Juwel rekord 110 och är sugen på Rocky Juwel.
Har nog aldrig sett en sådan bakgrund in action, är det någon som har en monterad och vill dela med sig? Är ni nöjda?
Mitt alternativ är annars att montera slimline men har lite svårt för det platta och fyrkanten som blir vid filtret.

gurka :)
#2 - 7 december 2008 13:42
Rocky är den absolut snyggaste btn du kan hitta (enligt min mening iallafall) Btn Malawi är också grymt snygg. Dom 2 mest verklighetstrogna. Jag har algrig haft någon egen så jag vet ju inte hur dom funkar eller så, men det är dom 2 snyggaste iallafall.
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 7 december 2008 15:34
Rocky är den absolut snyggaste btn du kan hitta (enligt min mening iallafall) Btn Malawi är också grymt snygg. Dom 2 mest verklighetstrogna. Jag har algrig haft någon egen så jag vet ju inte hur dom funkar eller så, men det är dom 2 snyggaste iallafall.

Nu är faktikst inte Rocky och Rocky Juwel samma bakgrund utan 2 helt olika typer av bakgrund.
På BTN hemsidan så finns det ett foto på en Rocky Juwel in "action" http://www.backtonature.se/sweden/bild.html?bild=600/1533.jpg

Jag tycker att bägge "Juwel-bakgrunderna" är väldigt snygga samtidigt som de är enkla att montera

Annons