Bra sida för begagnat marknad med fokus akvarium.

#1 - 2 november 2011 18:44
Hej har en skummare som jag fick med mitt nya 400l som jag inte behöver men var skall jag sälja/byta den? Känner så klart till blocket och tradera men eftersom jag ev vill byta den mot ett filter så tycker jag att ett akvarieforum passar bättre. Någora tips?
#2 - 2 november 2011 19:45
här? bli goldmedlem vettja :)
#3 - 2 november 2011 19:48
Är planen men både flytt, nytt kar och jul sätter sina hinder för det (sms betalning med mindre perioder än ett år skulle nog locka fler)
#4 - 2 november 2011 21:40
Skummare har du nog bäst chanser med här:

http://www.saltvattensguiden.se
#5 - 3 november 2011 19:40
Frågan är nu bara vad jag skall ta för den. Är en kombo med filter och skummare i samma för 400l som man hänger på akvariumets kortstida i en låda. Vad är rimligt att ta för den?
#6 - 3 november 2011 19:47
Vad som helst från flera tusen till att du får betala för att nån skall hämta den. Skummare finns i många varianter och fabrikat och det kan vara allt från stendött till kokhett när det gäller marknad beroende vad du har. Förslagsvis så lägger du in en annons på saltvattensguiden med bild och beskrivning och skriver bud på pris så lär du väl märka om nån är intresserad.
#7 - 3 november 2011 19:54
Får göra det. Är glad om jag lyckas byta bort det mot ett sötvattenfilter. Får se om jag lyckas lista ut fabrikat och på så vis får reda på nypris. Tack för hjälpen.
#8 - 5 november 2011 19:52
Saltvatten sidan var riktigt bra, fick bortbytt skummaren på mindre än 6 timmar. Tack för tipset.
#9 - 7 november 2011 00:34
Folk är härliga på saltvattensguiden.se så det slår aldrig fel. :)

Annons