Ja, vi var där igår. Vi "fick" vars ett min granne och jag. Priset var 395:-. I paketet ingick som sagt kar, lock med lysrörsarmatur, lietn håv, vattenberedningsmedel, nystartskemikalie, termometer i glas med sugpropp och en liten burk med fiskmat. Inne i butiken hade dom 7-8 st kvar. Fanns kanske fler på lager.
Dessutom var det en fin butik. Trodde att den var större efter att ha lyssnat på grannen. Men det gjorde inget, det var intressant att gå och titta. Dom har en del saltvattenfiskar anemoner och annat saltvattenliv. Dom hade ett stort ca 2x2m, 30 cm högt kar med saltvattenvarelser i. En del rätt kul. Nån som såg ut som en stor geleråtta som börjat smälta. Har ingen aning om vad det var. Olika sniglar, räkdjur, sjöstjärnor mm.
Växterna dom hade var fina, men priserna vet jag inte.
Deras sötvattenkar var också trevligt att titta i. Olika färger på sand (röd, turkos, svart, vit, brun mm)och snyggt i karen. Klart vatten och till synes friska fiskar. Hittade bara två döda fiskar i bland dessa ca 30-40 karen. Väl värt de 4,5 milen vi körde.