Bra pris för 900 liters akvarium?

#1 - 29 oktober 2008 15:17
Är 5000 bananer ett bra pris för ett akvarium på ca 900 liter och med en stor bakgrund? Jag tror det är en sån här: http://www.backtonature.se/sweden/bild.html?bild=a200x60b_800.gif .. Det är en liknande iaf, mindre rot tror jag!

Är väldigt sugen på att köpa det :D MEN! Jag har samma problem som alla andra: jag har för lite plats! (inte tjejen som är problemet, hon gillar akvarium) :D.Sen att man är arbetslös gör inte saken bättre [B)].
#2 - 29 oktober 2008 17:36
Vad ingår mer och vad är det för akvarium?
#3 - 29 oktober 2008 18:10
Vet inte riktigt... Det är med aluminiumram och jag TROR att det ingår pump, täckglas och ramp.
#4 - 30 oktober 2008 10:19
Det är en stor skillnad vad som ingår samt skicket på grejerna, innan man vet det är det svårt att säga om det är ett bra pris eller inte.
Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 30 oktober 2008 10:25
Om allt är i nyskick är det ett extremt bra pris även om det inte är en BTN-bakgrund.

Det viktigaste tycker jag är att kolla rutorna så det inte är för mycket repor.
#6 - 30 oktober 2008 13:03
ansjo skrev:
Det är en stor skillnad vad som ingår samt skicket på grejerna, innan man vet det är det svårt att säga om det är ett bra pris eller inte.

Om allt är i nyskick är det ett extremt bra pris även om det inte är en BTN-bakgrund.

Det viktigaste tycker jag är att kolla rutorna så det inte är för mycket repor.

Jo det förstår jag, men skicket är bra - mycket bra. Akvariet är ganska gammalt men det är inte så repigt, inte så att man tänker på det i alla fall.

Men om du Kjell tycker att det är ett extremt bra pris OM det är nyskick på grejorna... Då säger jag att det är ett bra pris eftersom det kanske inte är riktigt nyskick :p

Tack tack :)
#7 - 30 oktober 2008 14:04
Kolla silikonen så den inte släpper lite på kanterna eller är hård. Då är det inte så jättebra pris;).

Och var får du tag i 5000 bananer:D?
#8 - 30 oktober 2008 14:21
ansjo skrev:
Kolla silikonen så den inte släpper lite på kanterna eller är hård. Då är det inte så jättebra pris;).

Och var får du tag i 5000 bananer:D?

Akvariet är just nu vattenfyllt och läcker inte, men ska kolla silikonen om det bli köp :)

eftersom jag är arbetslös så jag får aldrig tag på 5000 bananer om jag inte rånar en bank eller hittar en ny riktigt fet guldåder utanför mitt hus... Varför ska man bli intresserad av något som är så dyrt? [:o]
#9 - 30 oktober 2008 15:36
Ha ha, been there had that"

Lycka till med vad du än kommer eller har för planer på och få det;)

Om det nu är så att du kan få akvariet så skulle det vara trevligt med ett par bilder // [:-160]
#10 - 30 oktober 2008 15:43
Ha ha, been there had that"

Lycka till med vad du än kommer eller har för planer på och få det;)

Om det nu är så att du kan få akvariet så skulle det vara trevligt med ett par bilder // [:-160]

Tack ska du ha :)

Om jag köper akvariet kommer GARANTERAT bilder [:-79]:D
#11 - 30 oktober 2008 15:46
DAHLBERG skrev:
eftersom jag är arbetslös så jag får aldrig tag på 5000 bananer om jag inte rånar en bank eller hittar en ny riktigt fet guldåder utanför mitt hus... Varför ska man bli intresserad av något som är så dyrt? [:o]
DAHLBERG skrev:
Om jag köper akvariet kommer GARANTERAT bilder [:-79]:D

Från bankrånet också? :)
#12 - 30 oktober 2008 15:56
petnym skrev:
Från bankrånet också? :)

De bilderna ser vi nog snabbare på Aftonbladets hemsida:D!

Annons