Bra akvariebutiker i Dublin?

#1 - 31 oktober 2006 16:43
Någon som vet några bra akvariebutiker i Dublin?

Jag ska dit snart och även om jag inte har tänkt ta med mig nån hem så hade det varit intressant att se hur de har det där.
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 31 oktober 2006 17:23
Jag var där för ca. 2 månader sedan och letade reda på två stycken som hade gjort lite reklam för sig, men ingen av dom var något vidare.
Ett tips kan ju istället vara det offentliga akvariet som finns med i "offentliga akvarier"
#3 - 31 oktober 2006 17:32
Tack för tipset!
#4 - 31 oktober 2006 18:09
Är nog så Har en diskus vän på Irland o enligt honom finns det ingen butik värt ett besök. Inte ens i Dublin.:( Men det finns ju o andra sidan mer än 1000 pubar i Dublin varav den äldsta är från 1100 talet. Still open. hehe
Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 31 oktober 2006 18:17
kaj.p skrev:
Är nog så Har en diskus vän på Irland o enligt honom finns det ingen butik värt ett besök. Inte ens i Dublin.:( Men det finns ju o andra sidan mer än 1000 pubar i Dublin varav den äldsta är från 1100 talet. Still open. hehe

Och dessutom får man inte röka på pubarna heller längre - så det går numera att andas där också:D
#6 - 31 oktober 2006 19:10
Och dessutom får man inte röka på pubarna heller längre - så det går numera att andas där också:D

Helt enig Kjell t.om skottarna har fixat det. Bara danskar o fransmän kvar men där blir det svårt. Åkte buss med danskar till Duisburg o de klarade sig inte länge.
#7 - 2 november 2006 17:40
kaj.p skrev:

Temple bar??
#8 - 2 november 2006 18:03
gladys skrev:
Temple bar??

The Brazen Head ganska nära Temple Bar: http://www.brazenhead.com/

Jag har med mig en liten lista på pubbar som jag blivit rekommenderad :D

Annons