rödtoppen skrev:Man kopplar bottenplattan med ett rör och sen röret till ett pumphuvud
Pumphuvudet gör att vattnet syresätts.
travianplayer skrev:jo men nu komm jag far till att det är billigare att köpa ett vanligt innerfilter!
Nubi skrev:mycket billigare är det INTE! smaken är som baken :P
Pumpen som ska driva bottenfiltret ingår inte utan det får du bestämma själv vad du vill ha, aquael turbo 350 funkar bra till bottenfilter och drar inte många watt! http://www.pwss.se/product.php?productid=4687&cat=296&page=1 justerbart flöde! och som du ser så har den en adapter som passar de flesta rörstorlekargickan_87 skrev:Lånar tråden lite
Finns det något liknande till 6 kantiga kar? har ett 30 l med räkor utan syresättning och vattnet luktar kloak/ruttet fast jag gör vattenbyte 2 ggr/vecka hur mycket ström drar ett sådant filter?
gickan_87 skrev:Lånar tråden lite
Finns det något liknande till 6 kantiga kar? har ett 30 l med räkor utan syresättning och vattnet luktar kloak/ruttet fast jag gör vattenbyte 2 ggr/vecka hur mycket ström drar ett sådant filter?
gickan_87 skrev:Lånar tråden lite