Prakt botia har ju ett spännande beteende , sover på botten mm mm mm . Min fråga är är det fler botior som gör så ? eller är det den enda i botia familjen som har det beteendet ?
Jag hade pakistanbotior förr och dom är riktigt roliga att kolla på. Om dom sover på botten vet jag inte. Men dom äter snäckor som man inte vill ha [;)] Dom blir inte så stora som praktbotior heller och är vackra tycker jag. Jag skulle vilja ha såna igen känner jag... [:D]
men ojsan det ger mig hopp att ev ha några när jag ändrar bestånd... vill säga slutar med guppy för jag kan som sagt inte ha fler kar än =D det finns ju en botia som ser lika dan ut men är mindre . Va kul att dom har sånt kul beteende fler =D
Ja den är snygg botia striata och den blir ju inte heller så stor såg jag [:)] men jag hade totalt glömt bort att pakistanbotiorna ger knackande ljud ifrån sej. Det var skitcoolt minns jag nu [:D]
ja det får nig bli på försök... för jag har ju så mycket av allt och natrulig avgång är ju en smart variant =) låter kanske barskt... dessutom så har dessa så himla skoj betteende =D