hej! Har vairt på mässan i dag och tycker bara det är ros för er del! Oerhört trevlliga vänlga människor som gärna hjälper till, och akvarier i alla storlekar och former!
Har dock några ideér till nästa mässa: 1. varför itne sälja egentillverkade saker vid något bord i montern? Tex små "odlingsakvarier", räkmix, kulturer till levande föda (vore underbart!!!!!), växter och liknande? Då skulle klubben nog tjäna litet pengar oxå...Kanske ett litet lotteri? Vore oxå mycket trevligt med något slags föredrag...Kanske ett par föredrag under dagarna och grundskötsel av akvarium, eller något annat intressant ämne?Försäljning av "gamla" eller rättare sagt begagnade tillbehör till akvarium vore oxå bra! Det fanns mig veterligen ingen som sålde särdeles mycket akvarieprylar på mässan. Kanske någon liten tävlig i stil med tipsrunda eller "gissa fisken" för de yngsta?
Bara några förslag, men på det hela tyckte jag ni var jätteduktiga och trevliga! Funderar starkt på att bli medlem så fort jag får råd!
Nina F