Priserna på blocket är höga. Dock tror jag säkerligen att jag kan köpa 5 stycken av de 528:or som ligger på blocket för 60' om jag ringer runt. Det är inte lätt att sälja dyra begnade bilar som gått 20000 mil.
En bmw 528 som gått 20800 mil är enligt mig en chansning. Du kan ha tur och få en bil som går 15000 mil till utan några problem. MEN du kan också åka på lite smågrejer som lätt går till 15-20000 på ett år som mitt sista gjorde med min.
Jag ser dock ej detta som bmw specifikt utan helt enkelt att de flesta bilar som kostar runt en halv miljon in inköp är lite dyrare att äga när de är äldre också. Jag tycker dock att det är en kanonbil, men inte helt billig att äga...
va bra, då kan du väl ringa runt lite och fixa en sådan då, så kan du höra av dig till mig :)
vet inte riktigt vart man ska leta efter bilar om man inte ska kolla på blocket.
visst kan man hitta en som är lite billigare kanske, men det va ju ändå en del saker som inte är original på denna, som tex 18" fälgar, m vinge, 6x vita blinkers, andra bakljus och massa nya delar i både motor och hjulupphängning.
sen kollar man på en likadan på blocket fast helt original med ful kofångare och 16" hjul och oranga blinkers runt om som kostar betydligt mycket mer.
så man blir lite förvirrad, speciellt nu när ni säger att den är för dyr även om den är billigast på hela blocket typ,. finns ju sdom som säljer dom för 20tusen kr mer.