Robin_Hedstrom skrev:Många tror jag. Det är en som en förening. Vems föräldrar skulle inte ställa upp för att få in sitt barn i en förening?
Vi som betalar ska få anledningar till att betala genom funktioner som ickebetalande inte får.. annars finns ingen anledning att betala och zoopet skulle inte vara som det är idag.
XenOn skrev:Håller med!
Finns dock en sak som jag tycker är lite konstigt. Varför ska goldisar få ha bilder i förhållande till de som inte är reggade som guldmedlemmar?
Kjell Fohrman skrev:Är det inte istället märkligt att 75% av allt på Zoopet är helt gratis och att flera personer varje dag jobbar gratis för att glädja dom som inte betalar ett öre;)
JojjeN skrev:Men det är ju också de allra bästa funktionerna som försvinner.
Mina föräldrar låter mig iallafall inte lägga 250 pix på en sida på internet som visar grejer som jag kan se var som helst annars.
Och vadå förening? Då är alltså PRO på lunarstorm, guldmedlemskap i arenan.com, eller premium på blip.se att man går med i en förening? Detta är exakt samma grej.
JojjeN skrev:Jo, det hade jag gjort om jag inte hade behövt gå in på 10 olika sidor för att få ihop all infon.
JojjeN skrev:Mina föräldrar låter mig iallafall inte lägga 250 pix på en sida på internet som visar grejer som jag kan se var som helst annars..