Blogginlägg?

#1 - 26 juni 2008 10:39
Fattar inte hur man skriver blogg inlägg? Kan bara läsa andras :S
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 26 juni 2008 10:50
Bara Goldmedlemmar kan ha egna bloggar
#3 - 26 juni 2008 10:58
Men varför har ni det så? Blogginlägg är ju bra för alla, och man skriver ju mestadels för att andra ska kunna ta del av det. Därför är det ju bättre om alla kan göra det.

För tex. jag. Jag hade gärna köpt gold, men det är ju bara dom över 18 som får chans till det, för säg vilken förälder som låter barnen köpa gold i ett år för 250 spänn?
#4 - 26 juni 2008 11:55
Många tror jag. Det är en som en förening. Vems föräldrar skulle inte ställa upp för att få in sitt barn i en förening?

Vi som betalar ska få anledningar till att betala genom funktioner som ickebetalande inte får.. annars finns ingen anledning att betala och zoopet skulle inte vara som det är idag.
#5 - 26 juni 2008 13:46
Många tror jag. Det är en som en förening. Vems föräldrar skulle inte ställa upp för att få in sitt barn i en förening?

Vi som betalar ska få anledningar till att betala genom funktioner som ickebetalande inte får.. annars finns ingen anledning att betala och zoopet skulle inte vara som det är idag.

Håller med!
Finns dock en sak som jag tycker är lite konstigt. Varför ska goldisar få ha bilder i förhållande till de som inte är reggade som guldmedlemmar?
#6 - 26 juni 2008 13:51
Att få fotoalbum, blogg, tävlingar, och tillgång till guld-artbeskrivningarna är ju liksom vad man betalar för. Det är väl inte märkligt att de som betalar 250:-/år får extra jämfört med de som inte betalar? :confused:
Kjell Fohrman
Administrator
#7 - 26 juni 2008 14:38
XenOn skrev:
Håller med!

Finns dock en sak som jag tycker är lite konstigt. Varför ska goldisar få ha bilder i förhållande till de som inte är reggade som guldmedlemmar?

Är det inte istället märkligt att 75% av allt på Zoopet är helt gratis och att flera personer varje dag jobbar gratis för att glädja dom som inte betalar ett öre;)
#8 - 26 juni 2008 19:40
Bra synvinkel :) Å´ ena sidan så är ju också 250 spänn inget jämfört med ett akvarium med utrustning, växter och fisk ;) Ändå förstår jag vad "dem" andra menar.
#9 - 26 juni 2008 20:14
Är det inte istället märkligt att 75% av allt på Zoopet är helt gratis och att flera personer varje dag jobbar gratis för att glädja dom som inte betalar ett öre;)

Om man har det i åtanke förändras nog synvinkeln ja ;)
#10 - 26 juni 2008 20:34
Men det är ju också de allra bästa funktionerna som försvinner.

Mina föräldrar låter mig iallafall inte lägga 250 pix på en sida på internet som visar grejer som jag kan se var som helst annars.

Och vadå förening? Då är alltså PRO på lunarstorm, guldmedlemskap i arenan.com, eller premium på blip.se att man går med i en förening? Detta är exakt samma grej.
#11 - 26 juni 2008 20:44
JojjeN skrev:
Men det är ju också de allra bästa funktionerna som försvinner.

Mina föräldrar låter mig iallafall inte lägga 250 pix på en sida på internet som visar grejer som jag kan se var som helst annars.

Och vadå förening? Då är alltså PRO på lunarstorm, guldmedlemskap i arenan.com, eller premium på blip.se att man går med i en förening? Detta är exakt samma grej.

Om du kan se det var som helst, finns det väl ingen anledning att klaga? Gå och leta upp din information på annat vis, istället för att klaga på en sida som ändå ger oss tonvis med information GRATIS.

MVH Johan
#12 - 26 juni 2008 20:46
Jo, det hade jag gjort om jag inte hade behövt gå in på 10 olika sidor för att få ihop all infon.
#13 - 26 juni 2008 20:50
Alltså har zoopets info något slags mervärde?
#14 - 26 juni 2008 20:57
JojjeN skrev:
Jo, det hade jag gjort om jag inte hade behövt gå in på 10 olika sidor för att få ihop all infon.

Men då kan det kanske vara värt pengarna eller?
Föräldrar betalar ju en massa för att barn ska kunna spela fotboll i en förening när de kan sparka boll gratis utanför... ;)

Nej jag bara skojja, men varför inte förklara varför du vill lägga pengar på detta och sedan börja spara!
Det fick jag med göra som vuxen (inte fråga om lov kanske, men prioritera).
#15 - 26 juni 2008 20:58
Robin, japp, men inget mervärde som är värt 250 pix-

Anna: Spara är inget för mig. 250 spänn tjänar jag på en helg på att sälja kvällsposten. Pengarna är det inget problem med. Det är bara det att jag vill utnyttja dom på bästa sätt.
Kjell Fohrman
Administrator
#16 - 26 juni 2008 21:01
JojjeN skrev:
Mina föräldrar låter mig iallafall inte lägga 250 pix på en sida på internet som visar grejer som jag kan se var som helst annars..

Men dina föräldrar tycker uppenbarligen att andra skall jobba gratis för att hjälpa dig med info.
Nu är det som så att jag behöver bygga om köket i höst och jag har en bil som behöver repareras - tror du att dina föräldrar då som gentjänst skulle kunna tänka sig att jobba lite gratis åt mig då;)

Sorry, men kunde inte låta bli att skämta lite. Jag är nog rätt övertygad om att dina föräldrar ställer upp med lite pengar till avgiften om det visar sig att du har ett verkligt stort intresse för denna trevliga hobby.
#17 - 26 juni 2008 21:03
Kanske det, men inte redan, då jag köpte första akvariumet idag. xP Ska försöka senare.

Gaah är bara så sjukt deprimerad idag. Hamstern dog för några timmar sen.

Annons