[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Jag ska ta och starta upp mitt akvarium som stått tomt i ett halvår. Så nu har jag läst på, planerar, och kollar upp valmöjligheter etc.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Så för att låta akvariet, växterna och de bra bakterierna få den mjukstart de kräver så tänkte jag börja med att bara ha en kamphane i akvariet i början och sen sätta i resten av fiskarna efter 2-3 veckor när processen är klar.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Så till min fråga. Kommer kamphanen att bli revirhävdande mot de andra om jag börjar med honom först? Mitt akvarium är ett 105 liters och skälet att jag vill börja med honom är för att han kan gå själv, istället för att ha flera stycken, och undvika den chans att pressen på vattnet och växterna/bakterierna blir för stor. [/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]De andra raserna är Black Molly, Platy, Svärdbärare och kuhlii-ål. För det mesta [/FONT][FONT=Times New Roman]basic[/FONT][FONT=Times New Roman]alltså.[/FONT][/SIZE]