Suck var på Kjell och company idag och inhandlade LED list med vad dom sa var rinnande effekt på tänkte det kan vara snyggt! Var det iofs oxå MEN ingen sa något om att det skulle börja blinka och ha sig!!! Undrar nu om det kan vara skadligt för fiskarna att ha blinkande ljus emellanåt! Det var iofs dålig information på den eller så e jag så seg att jag fattar trögt stog att det skulle vara en kontroll till vilket det va men inte *MORR* var den till att ändra ljuset nä det var en valig hedelig on off knapp *suck* MEn som sagt kan det vara skadligt för fiskarna?? Eller dom kanske bara tror det e åska på gång Och börja sjunga blixtrar och dunder magiska under! :D ... BLÄää usch nä det hoppas jag iofs inte att dom gör ;)
Buy the way Ljuset i listerna var helt perfekt för mitt kar på 375liter! :D
Men köp då den listen som INTE blinkar om man nu inte vill ha det blinkandes och om det nu inte skadar fiskarna vill säga!:confused:
Funderar på att köpa en vanlig och komplettera med eller koppla om lite så att det är en som blinkar och kanske 1-2 som e vanligt blåa! Suck hade varit skit snyggt om det BARA varit rinnande ljus suck! Vet någon om man kanske kan koppla bort det blinkande ljuset eller får jag helt enkelt klippa bort transformaton så jag får ett helt ljus suck vill ha det rinnande [:(!]