[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Nu flyttar jag över mina inlägg till projekt, från nystartat. De må ja väll få göra då jag startat upp ett 207 l. akvarie och fått de att fungera. De gick ju inte helt utan en hel del misstag men med hjälp från er som är inne och läser och hjälper till och ger goda råd på de här forumet så får min nya hobby leva vidare. [/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Går jag in på projekt så må jag väll ha ett också. De projekt jag har är bara ett 50 l. och projektet kallar jag Black and White. Allt här skall vara svart och vitt, sand sten och fiskar. Inga växter. Har redan varit in och fått lite tips av er på Zoopet om molly. Har köpt vita, dalmatiner och i dag har jag köpt svarta. 3 av varje. De jag letar nu är algätare som skall passa in. Har man inga växter kanske man skall ha många sånna. Tanken är också att de skall bli yngel så att akvariet fylls upp bra. Blir allt som jag tänkt mej skaffar jag ett större akvarium och flyttar över min idé dit.[/SIZE][/FONT]
[CENTER][:-9][/CENTER]