Billiga akvarier ???

#1 - 9 mars 2007 13:37
Beställde idag ett nytt akvarium från Globefish i sthlm, i diskussionen med priset som jag givetvis trodde var detsamma som stod på deras hemsida så fick jag informationen att de priserna inte var uppdaterade på 10 år !!!

Så kolla in globefish.se och se om ni tycker de priserna verkar så avvikande, jag anser väl att de håller sig vare sig jättedyra, men inte speciellt billiga heller....eller ????
#2 - 9 mars 2007 13:43
butiken finns ju inte?
#3 - 9 mars 2007 13:44
det var dåligt av dom tycker jag.. dom får ju hålla sig till dom priserna som dom har i annonserna.

hade nog sett efter ett annat kar om jag va i samma sits.
#4 - 9 mars 2007 13:44
Finns inte ? Snälla du jag ringde dem idag och prata med dem..jo, jag tror den finns kvar. globefish.se prova
#5 - 9 mars 2007 13:45
Diwa skrev:
butiken finns ju inte?

vadå finns inte?
#6 - 9 mars 2007 13:45
http://www.globefish.nu/

fel adress i trådstarten;)
#7 - 9 mars 2007 13:52
det var dåligt av dom tycker jag.. dom får ju hålla sig till dom priserna som dom har i annonserna.

hade nog sett efter ett annat kar om jag va i samma sits.

Jag fick karet för priset på hemsidan så ta det lung`t ... han höll med om att det fick de ta på sig..det var INTE det som var frågan ALLS..frågan var hur ni uppfattade prisläget bara..
#8 - 9 mars 2007 13:53
Jag fick karet för priset på hemsidan så ta det lung`t ... han höll med om att det fick de ta på sig..det var INTE det som var frågan ALLS..frågan var hur ni uppfattade prisläget bara..

jag säger bara hur jag skulle ha gjort, är lugn som en dö fisk ja.

det går inte att uppskatta priset för det beror helt på var du bor i landet.. jämför du med göteborg till exempel har du gjort en dålig affär.
#9 - 9 mars 2007 13:55
jag gillade priserna på hemsidan:D

undrar hur fort de dödar den?
(host min karl kommer ta resväskan om jag skaffar ett kar till:D)

ni vet väl att de priser som står där är de som gäller enligt lagen om prismärkning?
upp till företaget att inte ha felaktiga uppgifter ju;)

Fast tio år?
såå gamla verkar inte priserna vara?

Annons