Billig och bra Diskus i Stockholms trakten??

#1 - 6 september 2003 06:45
Hej är det någon som vet var man kan köpa billig och bra diskus i Stockholms trakten??
Tack på förhand M
#2 - 6 september 2003 07:55
Om det är billigt vet jag inte, men efter att ha varit på Akvarieleasing i Sundbyberg i förra veckan, så kunde jag konstatera att de har en hel del discus i sin butik.

Swetrot
#3 - 6 september 2003 08:43
Den är nog den billigaste man kan köpa i butik i stockholmstrakten.
#4 - 6 september 2003 08:59
Kanske formulerade mig lite fel.. Billigt kanske inte är rätt ord mer bra diskus för rätt pris
#5 - 6 september 2003 09:02
Det finns inte i sthlm
#6 - 6 september 2003 09:04
Vart ska man få tag på det då??
#7 - 6 september 2003 13:45
Mac: Jag tycker du skall kolla Akvarieleasing i Sundbyberg, Akvarielagret i Bromma och Globefish vid Globen. Alla tre säljer mycket discus och andra mer "dyra" fiskar, och så får du avgöra själv om du tycker du får tillräcklig kvalitet för priset. Men det är ungefär vad man hittar i Stockholm. Övriga Sverige brukar vara hemskt avundsjuka på sortimentet där, så jag antar att de ligger i den främre träffen vad gäller akvariebutiker i Sverige.

Ett annat tips kan vara att läsa annonserna, jag tycket det annonseras ut discus där mest varje dag.

Swetrot
#8 - 8 september 2003 06:36
Tack för alla svar.. Har nu inhandlat 6 st Royal Blue på Akvarieleasing i Sumpan.. Så nu får vi hoppas på att allt går bra.. Första gången som jag testar på Diskus:-))

Annons