Jag missade den delen, varför är alla autonominerade? Iofs är det inte fel, då slipper dels deltagarna att nominera varandra och sedan kan folket rösta på de som de gillar mest och då hålla tummarna att alla tycker likadant som dig och mig, Tulle;):p!
Som Martin själv sa inne i huset så ska det varje gång varit minst ett sånt här tillfälle där alla är nominerade. Tycker det är en kul idé som skakar om huset lite och tar bort allt som har med pakter att göra.
Haha man kan ju alltid hoppas Anders ;) Men tyvärr(?) tror jag att Katarina sitter kvar även denna gång. Även om hon är sjukt jobbig så gör hon bra tv och är ju faktiskt (tar emot att behöva säga det ;) ) rolig att titta på just för det händer saker.
Jag valde att rösta på de tre jag vill se kvar till final och det blev Simon, Sonja och Chrille. Men det hade varit lättare om man kunde rösta på den man ville ha ut. Men de får ju in mer pengar på röster genom att göra så här :-)
Samma här men Martin istället för Sonia. Är själv skånepåg med kompisar som är barndomskompisar med Martin så därav faller det sig rätt naturligt att jag vill han ska vara kvar ;) Men att han ska vinna är jag mer tveksam till utan där ser jag gärna Simon, och om inte han Chrille som vuxit enormt i mina ögon. Riktigt skön kille juh!
Sonia gillar jag inte alls faktiskt. Vänder kappan efter vinden och personer som hon tidigare suttit och snackat skit om är helt plötsligt hennes nya bästisar för att hennes tidigare bästis åkt ut. Sen att hon är en rolig och trevlig tjej råder där inga tvivel om men det rävspelet hon håller på med är inget jag gillar :)
Hade också gärna sett att man röstar ut en person istället för att rösta kvar. Låt oss säga att man vill ha ut en person, då får man rösta på alla andra för att på så sätt "sabotera" för denna. Men som du säger Torreador, dem är inte dumma och att göra såhär resulterar säkerligen i mer pengar..