Jag tror säkert att man får sina saker, men rent generellt så börjar hans beteende gå mig på nerverna.
Den 24:e Februari beställer jag saker, får ett mail som innehåller min order. Den 29:e betalar jag summan som står där utan att ha hört ett knysst mer från dem.
Den 2:a Mars kommer att mail om hur mycket jag skall betala, och naturligtvis blev det så att jag betalat för mycket. Webshopen kan inte på sin orderbekräftelse dra av rabatten. Skickar ett svar efter ett par timmar med ett förslag om hur vi löser det, men har fått nada svar.
Och när jag får mina saker vet jag inte alls. Vilken butik överlever när man tar hand om kunderna så?
Har man bekymmer med leveranser, likviditeten, sjukdom eller vad som helst är det bäst att skriva att det just nu är x veckors leveranstid. Hinner man inte med, så får man överväga att ta in medhjälpare. Jag lovar att det finns gott om folk som gärna hjälper honom att svara på mail och frågor, och reda upp saker mot en ganska ringa ersättning. (Kan skötas på distans via Internet av någon med ett par timmar över varje dag).