Beställa akvarium på nätet

#1 - 27 juni 2008 18:53
Hej! Är ny på detta forumet och en riktig amatör när det gäller det här med akvarium. Kommer nog många korkade frågor, men jag är ju inte så teknisk när det gäller det här med akvarium som sagt, så ursäkta dumheten isåfall och hoppas att det finns många trevliga och hjälpsamma forumsmedlemmar :)
Men har fått upp ett litet större intresse och letar efter ett nytt akvarium som jag vill ha en kampfisk i. När jag var på djuraffären idag sa hon att man fick inte sälja akvarium under 40 liter, och då tänkte jag på att i gbg har de ju bettorna i ja, 1-2 liters små glaskar. Hur ställer ni er i denna frågan egentligen? Jag tycker då att vilka akvarium som helst är bättre än den skite dom stackarna får simma i, även om det inte är just 40 liter.
Och till ursprungsfrågan; jag letar akvarium som man kan beställa på nätet. Har bara hittat 2 sidor som skickar akvarium, PWSS (hittade länk på detta forumet) och Akvarielagunen. Sen säljer ju Grand prix tillbehör och så, men vet ni några andra bra sidor som säljer just akvarium? Hade ju helst velat ha ett litet 6-8 kantigt. Behöver väl inte vara en svindyr sida heller [:o]

// Maria
#2 - 27 juni 2008 19:46
http://www.akvarieshopen.com är bra och billiga både inom tillbehör och akvarium.

Annons