Beroende av zoopet......

#1 - 29 februari 2004 15:06
Det får väl bli dagens ros det här :o)

Har blivit en flitig surfare på denna sida och är otroligt nöjd och tillbringar minst en timme varje dag och tittar vad folk har skrivit och pluggar på lite om akvairefiskar och annat som är bra att veta. Det verkar inte finnas något som man inte kan få svar på här.
Gamla akvariekunskaper börjar vakna till liv hos mig men jag kommer nog aldrig sluta besöka alla här.

Kunskap är aldrig tungt att bära (töntigt, förlegat men sant).

Ciao
Annsan
#2 - 29 februari 2004 15:11
jag holler starkt med dig det här är en mycket bra sida tycker jag...
jag spenderar också minst en timme varje dag och man får reda på nästan allt som du säger av zoopet så har jag lärt mej väldigt mycket om akvarium
från:ToM
#3 - 29 februari 2004 15:26
Halloj Tom,

Det är extra skoj nu när man börjar känna till alla som är inne och surfar. Man börjar veta vem som kommer svara på ens inlägg och så. Såg att du är intresserad av Malawi. Jag har några på skolan där jag jobbar. Tyvärr så verkar det ju finnas så himla många sorter och alla ser likadana ut. Har letat här på zoopet för att ta reda på vilka typer mina är men det är ju snudd på omöjigt :o) Har hittat mina golden...det är väl de enda jag är säker på...men jag söker vidare. När jag kan lägga in bilder på dom så ska jag göra det så snart som möjligt..så kanske du vet svaret. Mina golden ynglar av sig för fullt just nu och det är ju skoj.

Ha re bra
Annsan
#4 - 29 februari 2004 15:56
Bara 1 timma...?
Annsan. Skicka gärna i dina bilder hit på zoopet. Alltid finns det ngn som har just de fiskarna. Eller pröva på ciklid.se=)
#5 - 29 februari 2004 16:04
Jo, håller med. På zoopet hittar man det mesta man undrar över.
Det man inte hittar kan man alltid starta diskussion om. Lysande!
Har dock sprängt 1h-gränsen senaste veckorna då jag försöker läsa ifatt lite på vatten/växtforumen...Sidan 50 närmar sig...suck!

#6 - 29 februari 2004 16:37
Ja jag säger då det... Har blivit beroende av denna här siadan. Sitter här några timmar varje dag och läser alla nya inlägg. Men lär sig massor. Och alla frågor man har är det alltid någon eller några som kan svara på.

Tack allihopa för att ni finns!
#7 - 29 februari 2004 16:51
håller med... på zoopet lärman sig allt man vill veta...
#8 - 29 februari 2004 16:58
Jag är ganska ny här på zoopet..
Men sidan verkar bra=)
Spenderar flera timmar framför datorn och mest på zoopet.se
#9 - 29 februari 2004 17:12
tänk om man bara kunde hålla sig till en timma *s*
Tur att man har bredband med fast kostnad.
#10 - 29 februari 2004 17:41
Grattis till er som har bredband. Att gilla zoopet och ha uppringt är inte någon bra kombination. Tyvärr är sidan lite slö med modem.
#11 - 29 februari 2004 18:38
förstår inte hur jag klarade mig utan bredband... fast som tur var hade jag inte upptäckt zoopet då
#12 - 29 februari 2004 18:42
zoopet skapar ett beroende, så är det bara! Sedan jag startade upp mitt akvarium i julas har det blivit många långa timmar här. Man lär sig otroligt mycket av att läsa alla frågor och svar. Stort Tack till alla er som delar med sig av er kunskap och era erfarenheter!
#13 - 29 februari 2004 18:43
Ja, när man tänker efter! Man sitter en j*kla massa tid framför zoopet.
#14 - 29 februari 2004 19:59
Skönt...flera likasinnade. 1 timme var nog kanske lite i underkant...Kopplar upp mig lite då och då under dagens låntråkiga stunder. Önskar även jag hade bredband...
#15 - 1 mars 2004 08:20
Jag ursäktar mina små utflykter till zoopet under arbetsdagen att det är bättre än att röka (vilket jag slutade med innan jul). Jag börjar dock undra om vår adminstratör här på jobbet inte börjar tittar lite underligt på mig.... Fast jag kan tänka mig att det finns folk som lägger ner arbetstid på betydligt mer spektakulära sighter än zoopet.....

Annons