Till K0n:
På
www.kramforskoi.com/guldfisk.htm finns det fakat om guldfiskar (länken du fått däruppe) och där står det att man skall ha 50 liter/10 cm fisk. Så mät dina fiskar.
Jag har mätt mina och jag vet att jag behöver ett större akvarium vilket jag är på väg att införskaffa.
Till mohlin:
Innan du ger dig på mig, tala om för mig vem jag har skällt på?! Vad har jag gjort för att uppföra mig dåligt? Uppför man sig dålig för att man ifrågasätter? Är det inte så man lär sig, att man ifrågasätter båda parter och sedan inser vem som har rätt? Vad har du för rätt att tycka om jag har känt mig påhoppad? Jag känner vad jag känner, och det vet ju inte du någonting om för du är inte jag, eller hur?
Och nej, det var inte jag som startade tråden, men jag gav k0n min lilla erfarnehet av slöjdskjärt och sade till honom att det var antagligen sjlöjdsjkärt och inte guldfisk som han hade fått av sin faster.. sen var dem karusellen igång. Sen att jag utbyter information och erfarenhet av dem som kan, är det något fel? har inte jag rätt att fråga om jag undrar något?
Och du startade inte heller den här tråden, så varför frågar du isåfall mig en fråga?
Jag har fått många tips och råd i det här forumet och det var därför jag kom hit. Jag behövde hjälp. Och eftersom jag inte verkar särsillt välkommen här längre så drar jag mig.
Tack b.la Insomniac, som berikat mina fiskars liv med några extra år :)