Ursprungligen skickat av crayleone
Skulle vara kul att få lite <font color="green">ris</font id="green"> och <font color="red">ros</font id="red"> på min nydesignade fiskwebsida.. Man är ju ingen monsterhacker direkt men man gör så gott man kan..[:-65] Kan man göra nåt bättre, saknas det nåt osv? [:-29]
Hejdu!
Såg länken i morse, men har inte hunnit skicka ett svar förrän nu.
Sidan ser helt okej ut, även om jag tycker att bakgrundsfärgen går lite för mkt mot spygrönt på min skärm ;) *ler*
Men det är kanske akvariegrönt?:P
Personligen skulle jag nog se att du inte använde fet stil i dina tester, utan att du istället drog upp storleken ett och tog bort fet stil =)
Sen är det lite förvirrande med svart/grå/mörkröd/blå text då det ibland är svart som är länkar och ibland är det svarta bara text. :/
Du kanske ska ta en liten funderare där? :)
Sen tycker jag att menyn till vänster känns lite oorganiserad. Dina ">>" - länkar känns lite onödiga då du hellre skulle ha gjort rubrikerna klickbara? :)
Och ang kommentarerna till bilderna så ser jag hellre att du skriver dem under fiskarna än över dem. Blir lite förvirrande annars då jag (och kanske många andra?) är vana att ha kommentaren under :) Annars kanske du kan prova att göra det lite mer markerat att kommentaren till bilden hör just till den bilden? :) hmm
Annars så tycker jag det mesta verkar riktigt bra och genomtänkt ut! *ler*. Var inga direkt stora saker jag hade att anmärka på iaf :)
Nu har jag tänkt mig ut i solen :P
Ha en bra dag!
Mvh Fredrik