[QUOTE=MoZZe]
NOG lova... har redan köpt mig en ferplast co2 mixer för jag trodde NOG att den allt skulle klara av att blanda den co2mängden jag pumpade in, vilket den inte gjorde.. så nu står jag här med en pryl som jag inte ha någon nytta av.. Så jag vill inte köpa något som NOG klarar av det, jag vill VETA att den klarar av det, hoppas du förstår :)[/QUOTE]
Suck... Jag har 2 st akvarium,, 1 på 530 liter och ett 350 liters.
Jag använder mig av 1 st point 4 diffusor i vart och ett av karen och dom plockar ner PH på nolltid till setpointen på min kontroller som är satt på ca 60 ppm ,, så här funkar dom felfritt.
Sen om jag inte minns fel så är dom framtagna för proffisionelt bruk till betydligt större ytor än vad dom flesta akvarium är på.
Sist men inte minst så rekomenderar Tom Barr dom varmt pga den höga kvaliteten och pålitligheten.
Jag hadde även 2 st AM 1000 reaktorer som jag tänkte mig i reserv om inte point4 diffusrarna skulle klara jobbet men dom har jag alldrig behövt och dom ligger förnärvarande i min källare och skräpar.,, dom går förövrigt också att sätta i Akvariet om du så önskar. För att inte tala om att Peter Nyman har använt/använder sig av dom med ett otroligt bra resultat i ett enormt akvarium ,,med MH belysning.
MVH jimmy