Hej, då va det helg! :p
Önskar lite tips på en akvarieaffär med stort utbud och akvarium som ger inspiration vad det gäller inredning mm. En akvarieaffär med det där lilla extra!Måste ligga i Sthmsområdet.
Tips någon??
JanneN skrev:beror nog på vad man söker....;)
Själv handlar jag mest på
Akvarielagret
Akvarieleasing
Djur&Sånt i Tyresö(mycket roliga spännade fiskar i sortimentet,inte i som andra "multizooaffärer")
Södermalms
Spånga, ska vara bra,har dock inte varit där ännu
Globefish
battalionP skrev:tog faktiskt en dagstur ner till Akvarielagret förra veckan.. Måste erkänna att jag vart ruskigt besviken:(
Inte alls så bra utbud som jag tänkt mig och inte alls så stort som jag hade tänkt mig..
Kan vara att det var väldigt urplockat just den dagen eller något, jag vet inte. Men vart som sagt väldigt besviken!
/Hans
Robin_Hedstrom skrev:Du tänker inte på Spånga/Sundby akvarieförening? Min flickvän har bott i spånga i en herrans massa år, och de har aldrig haft någon zooaffär.
Robin_Hedstrom skrev:Är 850 arter ett dåligt utbud?
Det är inte så stort till ytan men jag lovar att du hittar det du söker där. Dock inte Golfbollsfiskar och Papegojciklider som de tar avstånd ifrån.
Det kom in en sändning från Afrika igår... Inte alla som har sånna här.
http://www.funpic.hu/funblog/allatok/allatok_01.jpg
Fjärilsciklid skrev:Hej, då va det helg! :p
Önskar lite tips på en akvarieaffär med stort utbud och akvarium som ger inspiration vad det gäller inredning mm. En akvarieaffär med det där lilla extra!Måste ligga i Sthmsområdet.
Tips någon??