[QUOTE=andreassofus]med den engelskan en annan kan så kommer ja inte ens o försöka läsa den texten. hoppas de stod nåt vettigt i alla fall :rolleyes:[/QUOTE]
Om du blir klokare så här är en översättning "rakt av" med SYSTRAN.
Välla fram detta går att öppna upp a-canen av avmaskar är inte den!!! Allt går låter har de, på som säljer omvänd osmosis här, till något att säga ja, men för att vara ärliga från ett vetenskapligt pekar av beskådar dig fått kalla amazon som flödar från ditt klapp!!! R-nollan kan ha en del som leker i områden var, bevattnar kommer ut ur klappnågot liknandeögonblicken malawi, eller om du bodde i London var en stor procentsats av bevattnar återanvänds, och koncentrationen av oestrogenprodukten i bevattna är kicken, därefter dig bör få en. I den moderna intelligent världsdiskusen är fullvuxet och födde upp i phenominalantal i medelhårt klapp bevattnar (den avlägsna öst) var nollan för uttrycka R är inte ens i ordboken, så tar den från en marin- biolog, ............ som DU INTE BEHÖVER EN OMVÄND OSMOSISENHET. från min erfara med att göra up to en 70% bevattnar ändring (skurkrollchloramine var jag är), chloramine, om lämnat in, skar orsakar inget problem, klorbeståndsdelen bubblar av inom en koppla ihop av timmar som zapping några skadliga resterande bakterier, som den går (storen för den molniga röjningen synar!!!!!),,
Till norska
Godt dette drarÅ pne$en boks av marker er ikke det!! All de som selger reverserer osmosis på her drar si ja, men lar er ærlig fra en vitenskapelig synspunkt De blitt kald amazon å strømming fra Deres tapp!! R O har en del leke i områder hvor vanner kommer ut av tappen som øyeblikkelig malawi, eller om De levd i London hvor en stor prosentdel av vann resirkulerer og konsentrasjonen av oestrogen produkt i vannet er høy, da De får en. I den moderne inteligent verden discus vokst og oppdrettet i phenominal kvantiteter i middels hard tappvann (den fjern øst) hvor ordet R O er ikke en gang i ordboka, så tar det fra en marin biologist. ...........YOU IKKE TRENGER EN REVERSERER OSMOSIS ENHET. fra min erfaring med å gjøre opp til en 70% vannforandring (tung chloramine hvor jeg er), chloramine om forlater i forårsaker ingen del bobler av innenfor et par timer zapping noe skadelig restbakterier da det drar (stor for å klarne skyet øyne! !!!!),