Patrik Steen skrev:Det bästa är väl ändå att dra igång direkt när man vaknar..Ha Ha eller att hålla sig till Öl och strunta i sprit som jag alltid gör så kan man sitta på Zoopet 6 på morgonen istället på helgerna än att ha ont i huvudet,eller skaffa barn så är den ingen möjlighet att ha dem besvären..Ha Ha
Tenkare skrev:Säker på att du inte har kuddar liggade i soffan ;)
:confused::confused::confused: Vad hände :confused:Tenkare skrev:^^^^^^^^
Måste vara samma person som varit här och betett sig illa förr.
saltbiff skrev:Mitt bakfylletips:
Sup,drick och ha roligt, drick massa vatten, ät fet mat, vatten igen och ett glas mjölk, en tablett resorb (vätskeersättning, finns på apoteket), en god natts sömn och en god frukost..
Brukar oftast funka för mig :D
Vandal skrev:hoppa över den första supen på kvällen, ta inte heller den sista :P
jag brukar grunda med god mat innan jag går ut eller äta något på puben... sen är det bara att köra, fyllemat brukar det av nån anledning bli kl 03-04, flötigt och gott... sen när jag på ren vilja tagit mig hem så klunkar jag ett par stora glas vatten och går och kvartar in, bakfyllan brukar inte bli så jobbig i mitt fall... men är det riktigt illa så somnar jag om tills det värsta är borta, sen kaffe, kaffe, kaffe och kraftig frukost...
Det låter ju inte så najs;).Aircut64 skrev:Mår som en fullproppad guldfisk just nu.