Tjenare!
Har tröttnat på mitt ena kar så det skriker om det.. har fått cyano i det dessutom så jag har planer på att tömma det helt o hållet o göra helt nytt.. Har 2 kar till så fiskarna som bor där i blir inte hemlösa.. det är körsbärsräkorna som jag oroar mej mest för.. [:o]
hur som helst, tråkigt med dessa planschbakgrunder oxå.. köpte en aquarock till mellankaret o det är ju så fränt o snyggt! Funderar lite i samma banor när det gäller detta lilla.
Var inne på pwss.se o spanade runt lite nyss. Eftersom karet inte är så stort så vill jag ju inte ha nån bakgrund som bygger alldeles för mycket..
Kollade lite på slimline bakgrunderna. Kostar inte så stora förmögenheter (ok, jag är student, då är allt dyrt!) men har lite funderingar då:
Karets baksida (bakvägg) är 60x35cm ungefär.. bakgrunderna som de hade där finns i strl 50x45. sen fanns det ju en liten del, 10x45cm. Antar då att man kan pussla ihop dessa 2 så att de ska passa. Men när jag kollade på bilderna som fanns på sidan så ser ju inte passformen nåt vidare ut.
Nån som vet hur det ligger till? :confused:
Dessutom så undrar jag om nån har koll på hur tjock den hur, hur mycket den bygger ut så att säga..
Eller om ni har några andra förslag så blir jag oxå tacksam;)