har någon sett den här aquael bakgrunden i verkligheten?
är den snygg???
svårt att veta om den verkligen ser bra ut, på bilden tycker ja den ser ok ut, inte BTN men ändå...... http://www.aquael.com.pl/big/0526.jpg
Jag har inte sett den där men jag har sett betydligt fulare i den lägre prisklassen så om den är billig så slå till. Min bakgrund kostade 700:- plus frakt från tyskland 170:-. Och min är jag riktigt nöjd med! Storlek: 80x40.
Går inte att jämföra med BTN eller Pangea, men som sagt, får du den för en billig slant så. Jag gjorde en frigolt bakgrund, total kostnad blev ca 700-900:-, tror inte jag hade blivit mer nöjd med Aquael's bakgrund.
Hoppas att ni som uttrycker er åsikt har sett dom monterade i ett kar. Själv har jag bara sett den omonterad och visst såg den lite plastig ut. Men monterad och patinerad i karet kan ju vara en annan sak.
Har sett den där bakgrunden hos akvariehandlaren, visst såg den blank och plastig ut men nere i akvariet så blir det nog bättre. Och med lite grönalger på den sen så blir det nog snyggt och framför allt priset är vettigt.
men de va skitdyr den också... 1500:-
btn kostar bara några hundra mer, + att de brukar va rea på dom lite här o där... va dåligt... då e de bättre me btn..