BAK möte den 4e maj

#1 - 22 april 2006 08:09
Denna månad har vi fått äran att lyssna på en flitig skribent här på Zoopet, nämligen Michael "Azur" Norén. Titeln på föredraget är "Ryggradslösa djur: översikt över några inbjudna och oinbjudna gäster."

Mer information på www.bollmoraakvarieklubb.org

Välkommna!
#2 - 22 april 2006 15:44
Självklart måste man komma och lyssna på honom och även mötet den 1 juni då Kjell Fohrman kommer till Bollis.
Bilagor:
#3 - 22 april 2006 20:18
Måste man vara medlem för att lyssna på föredraget? Auktion igen?

Hejhopp. Ralp
#4 - 24 april 2006 13:08
[quote=ralp]Måste man vara medlem för att lyssna på föredraget? Auktion igen?

Hejhopp. Ralp[/quote]

Nej man behöver inte vara medlem dom första gångerna man besöker ett månadsmöte, det går bra att komma dit på ett studiebesök :-).

En liten auktion har vi alltid om någon tagit med auktionsposter. Tror aldrig jag varit med om att det inte funnits något att auktionera ut.
#5 - 24 april 2006 13:48
Oj - vad kul - hoppas verkligen att jag hinner dit (från Nyköping) - en föredrag som man inte vill missa :D

Hur mycket folk brukar vara där? När tror du att mötet är slut? Är det lönt att ta mig sig små Ancistrus (med tanke på att Ancistrusdrottningen Elisabeth är säkert på plats? ;) )

Hejhopp. Ralp
#6 - 24 april 2006 16:12
:) ...Mötet är nog slut när det är klart och klart är det när det är slut...:p
Tidigast bör vara någon gång efter 21.00 men skulle tro att det blir efter 22.00 nångång....;)
Det är säkert lönt att ta med sig något man vill sälja....:)
(Jag är intresserad av Ancistrus:) )
Det lär väl komma över 35-40 personer minst;)
(Det är mina personliga iaktaganden och erfarenheter som ganska ny medlem i BAK;) )
#7 - 4 maj 2006 16:09
Jag hinner inte... :(
#8 - 4 maj 2006 20:47
[quote=ralp]Jag hinner inte... :([/quote]
Mycket tråkigt...jag som hade slantar med mig:(
Föredraget/mötet var mycket trevligt och bra;)
#9 - 4 maj 2006 20:50
[quote=Boss]Självklart måste man komma och lyssna på honom och även mötet den 1 juni då Kjell Fohrman kommer till Bollis.[/quote][FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Åh, tänk om man kunde lifta med honom då... Tänka... Bollmora AK... det hade värmt en zoopetvästares lilla hjärta... Å så kanske man hade fått träffa den där Bosse med.. vart va de han jobbade nu igen ;) [/COLOR][/FONT]
#10 - 4 maj 2006 21:27
Ett i mitt tycke helt suveränt föredrag fick vi i bollis höra idag, tack Azur.

[quote=Lenmar][FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Å så kanske man hade fått träffa den där Bosse med.. vart va de han jobbade nu igen ;) [/COLOR][/FONT][/quote]

Bosse jobba ? Hobbyarbetande fritidsforskare skulle han kanske kunna titulera sig :p

Annons