Kan någon berätta var i stockholm eller på nätet man kan köpa boken kallad:
Back to Nature Guiden om Nano Akvarium
Skulle gärna vilja ha den!
Grothras skrev:Kjell om någon borde väl ha koll på det;)
Kjell Fohrman skrev:Nja, jag vet ju faktiskt inte specifikt vilka affärer i Stockholm (eller någon annanstans). Dock kan man väl säga att så få akvarieböcker (2 i år) på svenska som kommer ut varje år så borde varje akvarieaffär med minsta självaktning ha dom i lager, eller hur;)
fisheye skrev:En mycket bra bok - verkar vara den enda svenska bok som behandlar räkor seriöst! Jag har sett den i flera djur/akvarieaffärer i STHLM. Prisskillnaden är stor (från ca: 200 till ca:300).
Jag skulle dock komplettera årsboken med "Från arapaima till ögonfläcksrasbora: en grundbok i akvaristik" av Gabriella Ekström som är mer djuplodande i frågor om vattenkvalitet och annat. [...]
Ason skrev:Tack för tipset. Jag hittade nu "Back to Nature Guide om Nanoakvarium" i Stockholm, efter en liten vinterpromenad från Stora mossens tunnelbanestation, i samma butik där jag tidigare köpt "Från arapaima till ögonfläcksrasbora". :)
Delar helt klart din uppfattning "en mycket bra bok". [:-106]
ansjo skrev:Jodå, så länge länkarna inte skickar vidare till din egen annons eller liknande brukar det inte vara något problem:).