baciller o ligister

#1 - 27 januari 2009 19:58
det är synd om mig för jag är sjuuuk! förkyld o eländig men idag börjar iaf halsen kännas bättre så kanske vänder det (eller så tar bacillerna bara ny sats)
Syskonen sabotage börjar bli riktigt hemtama o kommer o gosar godvilligt, kan nog bli bra knäkatter av dem!
#2 - 27 januari 2009 20:11
"-Jag SKA inte ha någon kattunge, jag SKA inte ha någon kattunge. Jag SKA inte ha... men jisses vad söta är de :rolleyes:[^][:-15][:-64]..."
#3 - 27 januari 2009 20:13
Gosiga kissemissar!! :D Vill ha!! Krya på dig!
#4 - 27 januari 2009 21:27
Min make är oxså sjuk igen, det räcker att någon nyser i hans närvaro så blir han sjuk. Helt underbara små kattbarn. Ibland saknar jag detta med att ha kattungar,men sen tänker jag efter hur jobbigt det varit att skaffa hem, försöka få lite sömn m.m då är jag rätt glad att alla är steriliserade/kasterade idag. Har nog haft minst trettio kattungar genom åren, alla har fått hem, och en del har vi behållt, det är därför vi i dag har sju katter.

/B
#5 - 27 januari 2009 21:52
Visar jag de här bilderna för resten av familjen får jag nog börja äta allergimedicin igen ;)
#6 - 28 januari 2009 08:29
Kom du fram till könsfrågan? Tycker de ser rätt haniga ut ;)
#7 - 28 januari 2009 09:14
misstänker att det är en av varje faktiskt, om inte annat lär väl veterinären kunna säga säkert. satsar på könsneutrala namn så spelar det ingen roll...
#8 - 28 januari 2009 09:40
Usch då. Snabb kastration där så det inte blir inavel. Numer får man visst kastrera hankatter redan vid sex månader? "Förr i världen" skulle man ju vänta ett år och då hade de redan satt på sina syrror....
#9 - 28 januari 2009 09:50
ja, jag tänker ta honom så tidigt man bara får (om det nu är en han) tror man får ta tjejer lite tidigare nu med? Tyckte jag läste det någonstans. Skall ta ett snack med veterinären sen
#10 - 28 januari 2009 09:58
Om det inte ändrats igen så kan man ta hanar vid 6månader OM de är något utvecklade. Honor kan man åxå ta rätt tidigt.
#11 - 28 januari 2009 09:58
Vet inte om det finns någon exakt nedre gräns...

Pysen var sju månader gammal när jag var i väg med honom. Då var han större än min äldre kastrerade hankatt och välutrustad...
Karamell är sju månader nu, men fortfarande kattunge...

Annons