B

#1 - 28 oktober 2004 19:13
<center>-&lt;(<font color="red">BX GÄVLE</font id="red">)&gt;- </center>

<b>Hur vore det om ni alla</b>, alla (<font color="red">BX</font id="red">) Gävlebor skulle bli med i vår akvarie förening! Nystartad me stora intressen från kompisar! vi e 3st akvarie byggande, <font color="red">Xotisk</font id="red"> samlande, super intresserade i gävle som försöker samla folk i gävle!

Intreserade i regionen kan följa denna tråd! alla diskussioner (regionala) är välkomna!

Mvh Jimmy, Peter, Henrik!

PS! Jag har nyss fått yngel på C.Frontosa (22st)
#2 - 28 oktober 2004 21:44
Vi håller på att bygga ett gäng burkar nu för att sjösätta lite sjökräk inom kort... en lokal e i sikte i gävle med
#3 - 29 oktober 2004 22:09
Jag är gärna med!
Låter superkul ju!
Kommer dock bara vara hemma varannan vecka i vinter men det spelar ju ingen roll...
#4 - 30 oktober 2004 14:08
Ja, varför inte??
Återkom bara med mer info på denna tråd för att övertyga mig om att det är ett seriöst försök!!!
#5 - 31 oktober 2004 13:49
Så nu e man nyss hem kommen från reptilmässan i malmö och har även nyss varit hos en kompis å kollat på hans fiskar... Som jag tänkte så skulle man kunna träffas varje söndag vid intresse... och kontakta varann vid problem och hjälpa varann... skall ha en liten träff till idag. annars så kan man ju ha en häftig pritdrickarträff.
hehe Fridens liljor pojkar å flickor! Nar kommer en liten webbsida ochså!

Annons