Avveckling

#1 - 8 september 2005 14:53
Nöjer mig inte med att dra ner på surfandet som jag skrev tidigare, håller på att avveckla mig själv och min närvaro från cyberspace. Nu igen kanske nån tänker, och ja, nu igen. Men det känns väldigt definitivt denna gången. Har fått andra prioriteringar i livet och kommer därför inte synas så mycket i framtiden. Det har varit en trevlig zoopet-tid och det har varit kul att lära känna en del av er.

Ha det,
/Hasse
#2 - 8 september 2005 22:00
Tråkigt på ett sätt, men har man hittat andra intressen så måste man prioritera lite. Det går inte att hålla på med allt samtidigt hela tiden. Kanske du tittar in på Fotosidan ibland?
Ha det bäst! //Sonja
#3 - 9 september 2005 08:29
Tråkigt att höra att du ska "försvinna"! Jag kommer att sakna din kunskap och dina inlägg här på Zoopet! Men å andra sidan måste man ju som du skriver göra prioriteringar här i livet, jag hoppas dock att du återkommer, åtminstone sporadiskt, här på Zoopet någon gång i framtiden!!

Många lyckönskningar i framtiden
/Thomas
#4 - 9 september 2005 21:36
Åh vad sorgligt! Du kommer sannerligen saknas här! Ett jättevarmt lycka till! Hoppas du gör lite sporadiska avstamp på zoopet!
#5 - 10 september 2005 11:34
Jag hoppas du ångrar dig snart och börja vara här och skriva mer.

Kram!
#6 - 13 september 2005 08:30
Hej o tack för alla uppmuntrande ord. Akvarier kommer troligen alltid finnas omkring mig, men tyvärr, min tid på Zoopet (och andra akvariesiter och föreningar) är över. Tyck inte att det är sorgligt eller tråkigt, det finns gott om andra som skriver bra inlägg och har kunskaper, bl.a. ni själva. Mitt beslut har mognat under en tid och bottnar i en del av mina personliga egenskaper och behov som jag inser att jag måste uppfylla på annat håll.

Önskar alla Zoopetare det bästa, jag kommer sakna er. Kanske vi springer på varandra nån gång. Om nån vill kontakta mig så går det bra via min hemsida och.nu/hasse

Ha det,
/Hasse

Annons