[FONT=Comic Sans MS][COLOR=navy]Ja.. Jag kan inte slänga dom fast jag hade bestämt mig för att göra det..[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=navy]Det är massor med najas sp, perfekt för yngel och räkor. Ett gäng med plantor i varierande storlek av Echinodorus ozelot [/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=navy]"red", massa javaormbunke, både stor och smalbladig. å en liten gnutta vallisneria plus en redig bit( ca 20 ggr 20 cm med tät javamossa).. [/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=navy]En 10 litershink full är det..[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=navy][/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=navy]Jag hade tömt ur vattnet i hinkarna och skulle kasta allt på komposten eftersom jag inte har plats för det och för att det stått i ett par veckor(?) i hinkar på balkongen.. [/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=navy]Men när det väl kom till kritan så kan jag inte. Det är för mycket att slänga å det skulle säkert passa i många lite småfattiga akvaristers kar istället för att hamna på komposten. Vad tror ni?? Osorterat men ändå.. Ska man kasta ut en annons tro.. Orkar jag det??[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=navy]Allt eller inget.. Ska fiundera lite till..[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=navy]Annars så har vi snart fått ut allt och ska bara styla lägenheten litegranna.. Jag shoppade ett superläckert överkast och 3 crémefärgade siden kuddar till sovrummet igår. Ett sånt där härligt överkast som har kostat 2000 spänn fast nu på rea.. Mörkblått med crémefärgade sömmar och insida.:D[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=navy]Å Patrik har lyft ut trallen på balkongen och tvättat den från smutsen som blev när Julie försökte hälla smutsig akvariesand från en full 10 litershink till en 1½liters petflaska med en spade.. Gissa hur mycket somåkte ner emellan trallen... [:o][/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=navy]Semester ljuva semester.. :D// miiaoo som njuter i fulla drag.[/COLOR][/FONT]