Artikel från Interzoo 2012

Kjell Fohrman
Administrator
#1 - 24 maj 2012 12:34
Under 4 dagar (17-20/5) arrangerades världens i särklass största zoofackmässa i Nurnberg. Jag var där alla 4 dagarna och jobbar just nu med att sammanställa en artikel från detta jättelika evenemang.

Artikeln (som kan läsas av alla) är klar om några dagar, men fram tills dess så kan åtminstone Goldmedlemmar bläddra bland de 126 foton från evenemanget som jag lagt in på denna Zoopetsida
#2 - 24 maj 2012 13:50
Under 4 dagar (17-20/5) arrangerades världens i särklass största zoofackmässa i Nurnberg. Jag var där alla 4 dagarna och jobbar just nu med att sammanställa en artikel från detta jättelika evenemang.

Artikeln (som kan läsas av alla) är klar om några dagar, men fram tills dess så kan åtminstone Goldmedlemmar bläddra bland de 126 foton från evenemanget som jag lagt in på denna Zoopetsida

Ska bli spännande och läsa. Och se bildern som guldmedlem när min betalning kommit fram.
#3 - 24 maj 2012 16:30
väldigt fina bilder.
Christer5
#4 - 24 maj 2012 16:59
Vilket jobb du har lagt med dessa fina bilder,det var fullt ös hela tiden kan man tänka.

Synd att man inte kunde vara där,antar att den totala omsättning i denna branch är enorm.
#5 - 24 maj 2012 17:18
Trevliga bilder, man får nog försöka ta sig dit vad det lider...:)
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 27 maj 2012 16:29
jesper_b skrev:
Ska bli spännande och läsa. Och se bildern som guldmedlem när min betalning kommit fram.

Och nu kan du som sagt se fotona
Kjell Fohrman
Administrator
#7 - 27 maj 2012 16:29
MrH skrev:
väldigt fina bilder.

Tack för det
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 27 maj 2012 16:31
Christer5 skrev:
Vilket jobb du har lagt med dessa fina bilder,det var fullt ös hela tiden kan man tänka.

Synd att man inte kunde vara där,antar att den totala omsättning i denna branch är enorm.

Fullt ös är kanske att ta i - men nog hände det en hel dle i alla fall.
Den totala omsättningen i branschen är i och för sig hög men ändå är det en pyttebransch i jämförelse med de flesta andra
Kjell Fohrman
Administrator
#9 - 27 maj 2012 16:32
ansjo skrev:
Trevliga bilder, man får nog försöka ta sig dit vad det lider...:)

Ja du måste absolut hänga med nästa gång
Kjell Fohrman
Administrator
#10 - 29 maj 2012 08:02
Nu finns det en artikel från Interzoo på denna sida

Annons