Artbeskrivningar

#1 - 5 februari 2009 18:16
Hej jag blev precis guldmedlem..allt fungerar bra utom om jag går till "Avdelningar->Artbeskrivningar" och söker på någon fisk. Alla fiskar som man måste vara "gold member" för går inte att titta på, det säger bara att man måste logga in...men jag är redan inloggad, funkar varken i Firefox eller i explorer. Har jag missupfattat något?
/Wheete
#2 - 5 februari 2009 18:27
wheete skrev:
Hej jag blev precis guldmedlem..allt fungerar bra utom om jag går till "Avdelningar->Artbeskrivningar" och söker på någon fisk. Alla fiskar som man måste vara "gold member" för går inte att titta på, det säger bara att man måste logga in...men jag är redan inloggad, funkar varken i Firefox eller i explorer. Har jag missupfattat något?

/Wheete

Du är kanske inte "gold member"? Det blir man om man betalar....
#3 - 5 februari 2009 18:29
<-- Du måste få guldmalen av Admin...
#4 - 5 februari 2009 18:29
Tyvärr så har du inte blivit guldmedlem ännu, Christian eller Kjell måste godkänna att din betalning kommit in först.
#5 - 5 februari 2009 18:49
JojjeN skrev:
Tyvärr så har du inte blivit guldmedlem ännu, Christian eller Kjell måste godkänna att din betalning kommit in först.

Jag fick ett välkomst email i från Christian som sade att jag var gold medlem från och med 3:e Feb...hmm konstigt!!
[SIZE=1]Goldmedlem till: 2010-02-03[/SIZE]
#6 - 5 februari 2009 18:54
Det har säkerligen blivit en miss, du har heller inte guldloggan vid ditt nick. Admin fixar säkerligen detta så fort han läser i tråden, kanske du kunde skicka ett PM till honom för säkerhets skull:).
Kjell Fohrman
Administrator
#7 - 5 februari 2009 19:00
Något har blivit fel - förhoppningsvis rättas det till under kvällen.
ber om ursäkt för missen
admin
Christian Alfredsson
#8 - 5 februari 2009 19:43
Sorry. Det var jag som hade missat. Det är fixat nu.
#9 - 6 februari 2009 07:28
admin skrev:
Sorry. Det var jag som hade missat. Det är fixat nu.

Tack, allt fungerar nu :-)

Annons