Artbeskrivning borttagen?

#1 - 29 december 2007 20:32
Jag saknar artbeskrivningen på LDA25, pitbull pleco, jag vet att det funnits en sådan! Är jag blind eller har den blivit borttagen och i så fall varför? :confused:
#2 - 29 december 2007 20:54
Sökte också efter den i artbeskrvningen härom dagen utan att hitta. Verkar borttagen, men jag vill också minnas att jag sett den här?
#3 - 29 december 2007 20:56
Ja, jag vet helt säkert att den funnits. [B)]
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 29 december 2007 22:43
Det finns ju inte något foto på den så det lär nog inte ha funnits någon sådan artbeskrivning.
Rör ni inte ihop "hundraserna" och tänker på bulldogplecon
#5 - 29 december 2007 22:47
Nej det är pitbull plecon jag tänker på, jag var så säker på att den funnits? Parotocinclus jumbo? LDA25? Visst fanns den förut?
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 29 december 2007 22:53
Nitra98 skrev:
Nej det är pitbull plecon jag tänker på, jag var så säker på att den funnits? Parotocinclus jumbo? LDA25? Visst fanns den förut?

Nej, men däremot finns den på listan över framtida arter. Så om du kan skåda in i framtiden så "minns" du rätt - om det nu är så, kan du tipsa om hur stryktipsraden blir i nästa omgång:D
#7 - 29 december 2007 22:55
kan du tipsa om hur stryktipsraden blir i nästa omgång:D

Jajamen, skickar ett pm om det! :D
#8 - 29 december 2007 23:15
Nej, men däremot finns den på listan över framtida arter. Så om du kan skåda in i framtiden så "minns" du rätt - om det nu är så, kan du tipsa om hur stryktipsraden blir i nästa omgång:D

Vore det inte något att införa en funktion som gör att vi (gold?)medlemmar kan se den listan, och lägga dit egna arter?
Kjell Fohrman
Administrator
#9 - 30 december 2007 08:57
Vic skrev:
Vore det inte något att införa en funktion som gör att vi (gold?)medlemmar kan se den listan, och lägga dit egna arter?

Vet inte riktigt vad du menar.
Alla kan väl se artlistan för att kolla vilka artbeskrivningar som finns.
Om man vill ha en artbeskrivning på en art som inte finns med så är det bara att lägga in ett 1000 pixlars bra artfoto på arten ifråga i Goldmedlemmarnas fotoarkiv så blir det en artbeskrivning.
#10 - 30 december 2007 21:18
Nitra98 skrev:
Jag saknar artbeskrivningen på LDA25, pitbull pleco, jag vet att det funnits en sådan! Är jag blind eller har den blivit borttagen och i så fall varför? :confused:

Nähe, jag hade nog blandat ihop zoopet och goc, vad jag känner mig dum nu då...! :p
Kjell Fohrman
Administrator
#11 - 30 december 2007 21:27
Nitra98 skrev:
Nähe, jag hade nog blandat ihop zoopet och goc, vad jag känner mig dum nu då...! :p

Skit också - där gick tipset åt helskotta:(
#12 - 30 december 2007 22:39
Ha ha ha!! Underbart! :D

Annons