Jag är bra på att hålla ilskan inom mig. Jag är fullständigt rasande inom mig! jag skulle kunna slå allt sönder och samman! Men jag håller det inom mig, kroppen skakar. Kanske inte så bra att hålla kvar sådan ilska? vad vet jag. Måste bara få skriva av mig nu...
The story: Skulle ta två körlektioner idag, med start 15:10. Det innebar att jag skulle förlora två timmars lön från jobbet, och skulle få jobba igen det en vardag eller lördag/söndag. Den uppgift jag har på jobbet nu är något som måste vara klart på onsdag morgon. Jag började med uppgiften redan på fredag eftermiddag, lite smått. Idag slet jag hårdare än vanligt för att hinna, tänkte jag skulle försöka ta igen iallafall en timme. Uppgiften behöver exakt tre arbetsdagar för att klaras av, vilket betydde att jag skulle få köra hårdare än vanligt, eftersom jag bara hade två dagar på mig. Sedan förlorade jag som sagt två timmar pga körningen.
Ja, man slutar då två timmar tidigare, kommer till körskola. ''Nääh du skulle ha kört vid ett..'' vad i f*n j*vla h*lv*te är det för j*vla stil!!! jag hade för f*n fått ett j*vla papper utskrivet av *****, och den j*veln hade bokstavligen sagt: ''vi kör härifrån 15:10..'' men nej f*n.. ''när vi kör i Kalmar börjar vi redan vid ett..'' men det f*n sa aldrig den j*vla ***** något om! hur i h*lvete skulle jag kunna vet det!? ***** hade åkt iväg vid ett med en annan elev.. vad i f*n h*lv*te är det för stil? Den andra läraren fick beklaga sig och be om ursäkt.. var lite sur på henne också, men framför allt på *****.. och det är inte första j*velskapet jag har med dem! jag har fått 4 lektioner inställda sedan tidigare! för i h*lvete, ***** kommer väll inte ens f*n att själv ringa och be om ursäkt!!! om hon inte gör det, kommer jag be att inte få köra med henne igen.. för j*vla dålig stil.. Nu förlorade jag två timmars lön och får dessutom slita arslet av mig i morrn.. om jag fått lektionerna hade jag inte sagt något, då hade jag slitit arslet av mig med nöje, men i onödan!!!??? nej f*n.. nu får jag jobba på lördag helt i onödan pga att jag förlorat två timmar helt i onödan!! och inte f*n har dem ens stil att ge ens liiiiite rabatt pga allt j*vla strul!!!!
..fan fan fan...
Hmm, antar att denna tråd kommer att tas bort? synd, vore intressant att läsa andras svar på händelsen..