Är ni stolta eller inte ?

#1 - 4 april 2008 05:27
En kanske lite konstig fråga.

Men ni som startade upp och driver Zoopet, dvs Kjell & Christian,
(Kjell & Co är en helt annan sak), är ni stolta över er skapelse ?

Om ni inte är det, så tycker jag att ni borde vara det !!

Detta forum (och även andra inom samma område, ex. www.Ciklid.se + www.goc.se) fyller enligt min högst personliga uppfattning en väldigt
viktig funktion.

Dels så sprider det kunskap till väldigt många inom massor av områden.
Dels så stoppar det nog en hel del som är snett på det.
Tänker dels på de som fortfarande planerar att stoppa ner 8 guldfiskar
i en 10 liters kupa, dels dom som planerar en fiskblandning som är helt hopplös. Med mera med mera. Jag var en av dom, innan jag hittade forumet.

Min nystart av denna hobby, gick förvånansvärt smärtfritt när man
väl tog in lite saker innanför pannbenet. Vilket samtidigt fick mig att
känna mig väldigt skyldig med tanke på hur jag behandlade mina kar
mellan 1977-1982, och mellan 1986-1994. Suck, inte underligt att man var stamkund på Stoby Akvarieaffär och köpte nya fiskar i parti och minut.

Som sagt var, om ni inte redan är stolta, så var det.

Keep up the good work !
#2 - 4 april 2008 05:39
ja detta är verkligen en bra sida jag har lärt mej oerhört mycket på kort tid får till och med läxa upp storasyrran ibland, hon har haft akvarium så länge jag kan minnas :)
ett stort [FONT="Arial Black"]tack[/FONT] ska ni ha!!
#3 - 4 april 2008 05:46
Jag kan bara instämma!
Jag har lärt mig massor, samt träffat likasinnade att språka med här på forumet samt att jag träffat likasinnade när zoopet syd har träffar där vi hittar på skojiga saker som har med akvaristiken att göra. Mkt trevligt!

/Eva
#4 - 4 april 2008 11:53
Kanske passa på att bli goldmedlemmar då?;)
Kan annars bara insträmma, tack för ett mycket bra forum samt icke att glömma all information utöver forumet!
#5 - 5 april 2008 00:21
Sultanen skrev:
Kanske passa på att bli goldmedlemmar då?;)

Kan annars bara insträmma, tack för ett mycket bra forum samt icke att glömma all information utöver forumet!

hehe:p ska bli det väntar bara på att högen med räkningar[:-13] ska tunnas ut lite bara

de kommer bli kul att kunna läsa alla art beskrivningar då[:-38]
admin
Christian Alfredsson
#6 - 5 april 2008 05:27
Jag är glad att jag har en bidragande del av att många lyckas. Men det är i mångt och mycket medlemmarna på forumet som är grymma. Har själv lyckats med växtakvarium (som är snyggt) för första gången på 25 år efter läst på forumet i några timmar.

Annons