Är jag helt Lost?

#1 - 10 februari 2009 19:45
Finns det någon som vet när Lost drar igång igen? Vill bara inte missa, har hört att tiden är flyttad till 22.40 vilket var helkorkat enligt mig:(:(
Guest
#2 - 10 februari 2009 19:48
Seriöst... Den serien har gått på tv sen 2005. När ska den ta slut...
#3 - 10 februari 2009 19:53
Narii skrev:
Seriöst... Den serien har gått på tv sen 2005. När ska den ta slut...

Med alla de uppehållen tv4 håller så kommer den nog hålla på fram till år 200199029817. :d
Guest
#4 - 10 februari 2009 19:58
Hehe.
#5 - 10 februari 2009 20:04
Narii skrev:
Hehe.

Fångarna på fortet och Robinson är väl minst lika illa:D
#6 - 10 februari 2009 20:07
Jag vet inte när den börjar, det ska bli spännande eftersom jag och mamma har tittat på på alla fyra säsongerna som min moster hade på dvd
#7 - 10 februari 2009 20:11
Melodifestivalen har hållit på sen 1959 ungefär, och den smörjan verkar ju många fortfarande uppskatta!!
Jag väntar också på Lost.
#8 - 10 februari 2009 20:19
Mumin skrev:
Melodifestivalen har hållit på sen 1959 ungefär, och den smörjan verkar ju många fortfarande uppskatta!!

Jag väntar också på Lost.

Nej, Melodifestivalen är en av världens sämsta uppfinningar, i klass med atombomben.
#9 - 10 februari 2009 20:51
Piratebay! har redan sett fyra avsnitt utav säsong 5, och jag kan bara säga att allt är helt Lost! haha :D riktigt spännande!

Ps. klarar inte av att vänta tills det sänds i Sverige!
#10 - 11 februari 2009 20:02
Den 24 Mars börjar säsong 5 sändas i tv4 kl 22:40 =)
#11 - 11 februari 2009 20:27
Lost....hmm....nä tacka vet jag csi miami :D

Finns ingen coolare tv-snut/csigubbe än Horatio Cain ;)
Guest
#12 - 11 februari 2009 20:55
När Lost börja sända tyckte jag den värka grymt lost gav den inte ens en chans inte ett enda avnitt på min tv tänkte jag.....Men sen i julas lova jag en vän att ge den en chans.....då maraton såg jag 17 tim och 49 min : )
Sen blev det till att köpa resterande av boxarna med.....Den har alt Späning, kärlek och till och med isbjörnar : ) seeeee den, ge den en chans jag är inte Lost när jag säger att den är braaaa : )
Guest
#13 - 11 februari 2009 20:59
3 guppy skrev:
Fångarna på fortet och Robinson är väl minst lika illa:D

Nja inte samma sak. Lost påminner mer om en dålig och ovanligt lång film, medans robinson o de där är mer ett familjeprogram.
#14 - 11 februari 2009 22:06
Narii skrev:
Nja inte samma sak. Lost påminner mer om en dålig och ovanligt lång film, medans robinson o de där är mer ett familjeprogram.

När nåt är kallas familjeprogram brukar det garanterat vara riktigt uselt, ja som robinson och Meloditjafset och så vidare. Lost är kul för att det inte följer standardmall 1A.
#15 - 12 februari 2009 06:06
drd skrev:
Lost....hmm....nä tacka vet jag csi miami :D

Finns ingen coolare tv-snut/csigubbe än Horatio Cain ;)

CSI NY är bättre.

.
#16 - 12 februari 2009 06:39
Kensa skrev:
CSI NY är bättre.

.

tsss-think again ... CSI Las Vegas menar du väl :D
#17 - 12 februari 2009 22:03
Tack!

Junros skrev:
Den 24 Mars börjar säsong 5 sändas i tv4 kl 22:40 =)

Började tappa tron på att få svar på min fråga. Fick rulla ner ända till inlägg #10 innan någon vettig människa kunde svara. Tack Junros.
Till er pantskallar som tycks ha åsikter om allt från melodifestival till atombomber, och som inte tycks gilla serien i fråga...jag har ett tips. Det är absolut valfritt att glo...bra va?:D
#18 - 13 februari 2009 03:59
Agnez skrev:

Till er pantskallar som tycks ha åsikter om allt från melodifestival till atombomber, och som inte tycks gilla serien i fråga...jag har ett tips. Det är absolut valfritt att glo...bra va?:D

..men så tråkigt det hade blivit ;)

(Btw - i storstäderna så hade man fått vada fram i hunskit om man inte plockat upp det :p )
#19 - 13 februari 2009 09:25
Varsågod :D
#20 - 13 februari 2009 22:54
Agnez skrev:
Började tappa tron på att få svar på min fråga. Fick rulla ner ända till inlägg #10 innan någon vettig människa kunde svara. Tack Junros.

Ett annat tips är att man kan titta efter på TV4 sajt, så slipper man kommentarer. Lägger man upp en tråd här så får man kallt räkna med att folk glatt kommenterar.
Ingen annan än du har dock använt ett otrevligt språk. Det är inte särskilt vettigt av dig. Hjälp i stället till att hålla Zoopet trevligt och vänligt.
Guest
#21 - 13 februari 2009 23:03
Agnez skrev:

Tjaa, eller så kanske man skulle kunna ersätta den serien me en annan bättre?
#22 - 15 februari 2009 19:24
Mumin skrev:
Ett annat tips är att man kan titta efter på TV4 sajt, så slipper man kommentarer. Lägger man upp en tråd här så får man kallt räkna med att folk glatt kommenterar.

Ingen annan än du har dock använt ett otrevligt språk. Det är inte särskilt vettigt av dig. Hjälp i stället till att hålla Zoopet trevligt och vänligt.

Hej du smarata varelse! Nu kan jag upplysa dig om att just det du föreslår hade jag gjort INNAN jag skrev min fråga.:d
Blir ibland lite trött när vissa ämnen spårar ur, vilket ofta händer.
Jag ber ödmjukast om ursäkt om någon tagit illa vid sig av att otrevliga jag blev lite lätt ilsken av att få kvicka kommentarer på allt utom min fråga. Det är kul att folk glatt kommenterar...om man håller sig till ämnet.;););)
Man skojar inte om så allvarliga saker som Lost.[:-38]
#23 - 17 februari 2009 04:00
Well... som mina makedoniska vänner så bra uttrycker sig.. O M G! Vilket tjatter.
Hur som haver, jag tillhör cokså de som ser avsnitten dagen efter att det sänds i USA och visst är serien väl värd att se! Även om man får vänta till mars för att få se det på svensk tv.

Annons