Är du inte längre Goldmedlem

Kjell Fohrman
Administrator
#1 - 13 mars 2006 09:29
Har plötsligt dina Gold-medlemsfunktioner försvunnit så beror det helt enkelt på att du inte förnyat din medlemsavgift (för de som är goldmedlemmar står sista datum angivet uppe till höger i profilen).
Fakturan mailas ut till alla i god tid innan datumet går ut. Har du inte fått en sådan faktura kan det bero på att du ändrat din e-postadress sedan du registerade dig, eller att din e-post brevlåda var full, att mailet går till en gammal e-postadress som du inte använder längre etc. etc.
Vissa av dessa mail studsar tillbaka till oss (en lista på sådana följer nedan) medan andra bara försvinner ut i cyberrymden.

Om vi får in din betalning inom några dagar efter att du blivit "nedgraderad" så graderar vi helt enkelt bara upp dig igen.
Men dröjer det längre eller om du förlagt din faktura får du göra en ny Goldanmälan - anmälan görs här
Gamla goldfunktioner som dagbok, ditt fotoarkiv etc. ligger under tiden kvar orört för de som inte längre är goldisar (du kommer dock inte längre åt dom). Om du skulle välja att återigen bli goldis är det bara att då fortsätta där du var när du avbröt ditt goldmedlemskap. Det som har försvunnit är dock avataren - den får du lägga in på nytt.

Det var ju den 1/3 förra året som vi startade med godmedlemskap och uppåt 250 var ju med redan medan från början och sedan blev vi nära 600 det första året vilket måste betraktas som mycket bra. Nu försvinner ju ganska naturligt en hel del men i gengäld anmäler det sig också en hel del nya hela tiden så vår förhoppning är att vi även under Gold-år 2 skall kunna nå upp till 600. Vi får se.

E-post till nedanstående har studsat (några av er har redan hunnit meddela ny epost adress)
Per
S_sund
Quartex
Pleaze
Black_666
Ex Libris
Race
C
Ave
johanp
Nils
MAUAND
Micman
#2 - 3 oktober 2006 04:00
Halloj!
Försöker bli Goldare men lyckas inte. Måste man bli invald eller vaddå :)
Ni hänvisar till "nedan formulär" men jag lyckas inte hitta något. Är det jag som är trögare än vanligt eller fattas det något?

//Wannabe
#3 - 3 oktober 2006 04:56
Gå upp på "Zoopet info" menyn högst upp till höger och välj "Bli Zoopet medlem" så hittar du länken på den sidan.
admin
Christian Alfredsson
#4 - 3 oktober 2006 05:17
Vi ska se om vi inte kan lägga det lite tydligare. Fattar nu att det är för gömt.
#5 - 3 oktober 2006 06:17
Aha via "zoopet info" syns formuläret. Det är dock inte synligt om man går via Kjells länk i ovan inlägg: anmälan görs "här".

Nu löste det sig för mig iallafall :)

Tack tack !
#6 - 24 oktober 2006 20:56
Ooops, har tydligen missat "Gold" inbetalningen, igår var jag Goldis, men inte idag längre...
Kan jag vänligen få en ny faktura....e-mail adressen är rätt.

mvh Shilo
Kjell Fohrman
Administrator
#7 - 25 oktober 2006 06:50
Shilo skrev:
Ooops, har tydligen missat "Gold" inbetalningen, igår var jag Goldis, men inte idag längre...

Kan jag vänligen få en ny faktura....e-mail adressen är rätt.

mvh Shilo

Sånt händer - om du inte har kvar din gamla obetalda faktura så gör en ny anmälan så skickar vi ut en ny faktura
#8 - 8 december 2006 22:52
En liten fråga bara när goldmedlemskap håller på att ta slut kommer det en ny Faktura automatiskt då? ellermåste man säga till?
Vet ju att min går ut i början på nästa år jan/feb om jag minns rätt.
Tänker fortsätta att vara goldmedlem även om jag inte utnytjar det så ofta så är det bra att ha ibland.
Kjell Fohrman
Administrator
#9 - 8 december 2006 22:57
Jodå det skickas ut en mail om när det är dags att förnya. I din profil uppe till höger ser du vilken datum som ditt goldmedlemskap löper ut.
PS: Glöm inte Zoopetträffen i dina "hemtrakter" http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=96478
#10 - 21 mars 2007 08:58
Hallå!
Mitt medlemskap löpte ut 1:a Mars. Har inte sett nån faktura? (Har bytt mailadress)
Vill såklart ;) förnya medlemsskapet i den bästa föreningen..
Kjell Fohrman
Administrator
#11 - 21 mars 2007 09:10
Fakturan skickades ut den 17/2
Maila mig din nya e-postadress så skickar jag den igen. Imorgon sker en automatisk nedgradring av de som inte betalt så du kommer säkert med där - men vi uppgraderar sedan direkt när betalningen inkommit så det blit ju bara någon dags avbräck.

Om det är fler som bytt e-postadress så meddela oss detta så ni inte riskeras att bli utloggade pga av att ni inte får fakturan.

Annons