Efter fiaskot med förra leken som kommer en ny
Man får skriva nånting och sen får en annan skriva om det är sant eller påhitt. om svaret är fel åker felsvararen ut
Jag börjar
I bandet O-zone fanns 4 medlemmar
Stämmer det?
FelTors hammare skrev:SARF, är en förening för endast de som är intresserade av saltvattensakvarium.
stene skrev:Trodde att personen som svarade rätt skulle ställa en fråga..Då måste 3 Guppy förklara mer reglerna i denna leken också för mig och kanske andra som är lika tröga som mig
TAR SLUT pågår för fullt ser du väl tycker du ska sluta förstöra tråden med dina inlägg:Dmaria_ skrev:Tycker bara att det är lite dumt om hela leken ska ta slut pga att en person inte svarar.
Du förstår aldrig ett skämt VA!!:Dmaria_ skrev:Tycker du att jag FÖRSTÖR? BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH! NU GRÅTER JAG! BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH!
Så du menar att jag har rätt allså smått impad av mig själv faktiskt;)3 guppy skrev:JA SÅ ÄR DET!!
Leken har nog f.n dött ut redan det brukar vara så beklagligt men sant:(VictoriaR skrev:Jo..
Jag var intresserad men såg inte att någon hade svarat fast att jag tittade hela dagen om den var uppdaterad..
Det finns guld i kranvatten!:D
Sant eller falskt?