Är det över?

#1 - 14 juli 2007 14:41
Intresset svalnade sakta sakta för att nu ha nått en såpass låg nivå att jag funderar på om det överhuvudtaget finns kvar. Just nu känner jag för att tömma ur vatten men inte att fylla på igen (nej, jag tänkte inte låta fiskarna finnas kvar, sprattlandes på botten). Kanske det är läge att dra ner karen till endast ett eller två...

/J
#2 - 14 juli 2007 17:25
Ja intresset går i svackor hos mig kan jag ju säga men efter ett ha varit dötrött i några månader (oftast under vår/sommar) så brukar det komma smygandes tillbaka och man hänger mer och mer här inne så tycker inte att du ska göra dig av med karen utan intresset lär nog komma tillbaka inom en snar framtid. Dessutom så behövs det lite skojiga personer här inne och jag anser helt klart att du tillhör en utav dom ;)
#3 - 15 juli 2007 11:38
Hur gick det med arbetsbelastningen och lönen? Om intresset är tunt - dra ner på antalet kar! Det ska ju vara ROLIGT - inte plågsamt :D
#4 - 15 juli 2007 13:27
Tömma ur och inte fylla på igen!!!! Har jag tänkt många gånger, senast i går kväll - men så fick jag support! Tack och lov att DET finns att tillgå.....
#5 - 15 juli 2007 19:53
Efter att varit i fält under ett par veckor visade det sig att det arbete jag lämnat över på andra (väl planerat dessutom) inte är gjort... Detta gör väl inte direkt att jag känner livet vara mer underbart för tillfället men det är inte därför som intresset svalnar. Andra intressen, barn och livet i övrigt petar på den allt för begränsade tidsrymden vi lever i.

Annons