Är det ett bra pris?

#1 - 3 oktober 2004 15:36
Jag ska köpa ett 160liters svart record juwelakvarium, och det kostar 2900kr och då får man med belysning,filter och doppvärmare är det ett bra pris eller finns det bättre priser?
#2 - 3 oktober 2004 16:08
Jag har precis beställt ett nytt 200-liters inklusive belysning, ytterfilter, doppvärmare, etc. för 2800:-. Det var förvisso inte Juwel, utan ett Aquael tror jag. Kanske är det skillnad i kvalitet.

Men, om det var begagnat Du hade erbjudande om, borde det nog vara billigare...

MVH / Anders
#3 - 3 oktober 2004 16:11
Det finns alltid bättre priser någonstans.
Var säker på det.
Strunt i det om du vill ha det och kan betala priset ifråga och tycker att det är skäligt så köp det.
#4 - 3 oktober 2004 16:16
Nej det är är sprillans nytt. Tänkte köpa det från pwss dem levererar det till huset. men vi får se kanske hittar nått akvarium på blocket istället. jamenar det finns ju lika fiina akvarium som är begagnade.
#5 - 3 oktober 2004 16:29
Såg på PWSS att det även var med bänk, då tycker jag nog att det är klart prisvärt. Tänk bara på att det troligtvis tillkommer frakt vid hemleverans.
#6 - 3 oktober 2004 16:49
just det glömde skriva att det var bänk med. joo det tillkommer lite frakat men det blir inte mycket eftersom dem åker till sthlm och då åker dem förbi mig så dem kommer lämna det till mig då.

Annons