Är den sjuk??

#1 - 13 juli 2006 08:14
Min lilla mal bara ligger på samma ställe o ser ledsen ut. Den har fenorna nere och vill inte röra på sig. Jag tyckte i gåt att den var lite grå på ryggen men det är bättre i dag nu ser den bara slö och hängig ut jag tycker att den ser lite dassig ut i färgen... Jag vet inte vad jag ska göra???:confused:
#2 - 13 juli 2006 08:17
Inget ovanligt för malar,många är bara aktiva på natten.En del malar skiftar färg efter underlaget dom ligger på.Vad är det för mal?
#3 - 13 juli 2006 08:22
Det är en Ancistrus... men det är inte som vanligt med den den var som vanligt i går morse och sedan bytte jag vatten... På em så var den så här och hela kvällen i går och i dag med, den ser inte pigg ut som den brukar... Den andra är pigg som vanligt!!!
#4 - 13 juli 2006 08:31
Vissa av våra ancistrus ändrar färg och bara ligger och tar det lugnt men det är dom stora,dom små är det full fart på
Bilagor:
#5 - 13 juli 2006 08:36
Jo dom här är ganska så och de brukar alltid vara full fart på dom men nu bara ligger han där med ryggfenan helt nere... Han har samma fär som vanligt men set inte lika "klar" ut i färgen. Jag vet inte vad jag ska göra!!!!
#6 - 13 juli 2006 08:49
Har du möjlighet att se magen om det är rund och go eller insjunken?Jag ser att du har även frågat om detta på sjukdomar så jag lägger ett svar där också. istället

Annons