är den här näthandeln bra?

#1 - 15 januari 2006 09:26
#2 - 15 januari 2006 11:14
[quote=miiaoo]http://www.pwss.se/home.php?cat=65

Tack på förhand..[/quote]

sök på pwss så kommer du få massa svar
#3 - 15 januari 2006 12:05
Ja pwss har funkat kanon och har haft bra service både på frågor och leveranser. bara +++++++ :D
#4 - 15 januari 2006 12:26
De har haft litet strul på sistånde men jo, jag vill allt påstå att de fungerar mycket bra annars.
/J
#5 - 15 januari 2006 13:00
...läste just en blog där ägaren skrev att dom hade lite för mycket att göra just nu så det kan ta lite längre tid än normalt att få saker skickade till kunder. annars hör man bara bra saker om pwss. hade själv tänk att köpa akvarium därifrån snart, hittar ingenting på blocket som är lovande =)

// SeanChai
#6 - 15 januari 2006 22:13
Väldigt bra ställe att handla ifrån!
Blir det ngt problem så får man alltid en bra förklaring på vad som har hänt..
De är väldigt trevliga på Pwss. Inga sura och griniga bemötanden där!

Mvh
#7 - 16 januari 2006 00:41
är det något som har hänt eller man är missnöjd med deras service, så är det bara att ringa, o som sagt, man får alltid en vettig förklaring till varför det är som det är, om inte, så kan jag lova dig att han kommer att se till att du blir nöjd på något annat sätt.

ten poa till patrick o suss på pwss!
#8 - 16 januari 2006 00:46
Tycker de är kalasbra att ha med att göra! Så, jag är nyfiken på om det är någon över huvud taget som har något missnöje?
#9 - 16 januari 2006 07:32
[QUOTE=Gimbo]Så, jag är nyfiken på om det är någon över huvud taget som har något missnöje?[/QUOTE]
Ja, i denna tråd är vi några stycken som påpekar att vi tröttnat på PWSS efter borttappade mail, lång väntan och annat strul...

http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=83217&highlight=PWSS
#10 - 18 januari 2006 19:40
[quote=petnym]Ja, i denna tråd är vi några stycken som påpekar att vi tröttnat på PWSS efter borttappade mail, lång väntan och annat strul...

http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=83217&highlight=PWSS[/quote]

Men det kom en förklaring på det. Så av den förstod man varför vissa mail hade försvunnit. . ..

Mvh
#11 - 19 januari 2006 09:26
Det har alltid funkad bra för mig, deras största plus är att de håller så överlägset låga priser.
Synd är att dom inte har bilder på allt, ibland saknas info samt att vissa bilder stämmer inte riktigt utan är dubbletter från andra artiklar. Tycker deras menysystem kan vara lite rörigt om man inte vet vilka dom olika märkena är.
#12 - 19 januari 2006 09:33
[QUOTE=Yrrah]Det har alltid funkad bra för mig, deras största plus är att de håller så överlägset låga priser.
Synd är att dom inte har bilder på allt, ibland saknas info samt att vissa bilder stämmer inte riktigt utan är dubbletter från andra artiklar. Tycker deras menysystem kan vara lite rörigt om man inte vet vilka dom olika märkena är.[/QUOTE]
Ja, deras webbutik känns som ett billigt snabbhack, men vet man vad man vill ha så spelar det inte så stor roll.

Annons