aquaclear 402 samma som aquaclear 50

#1 - 7 mars 2006 10:21
ja som det står i rubriken. har beställt en 402:a men på pumpen och kartongen står det 50 finns dock en liten liten liten bild på en lila kartong på min karton där det står 402.om det nu är nån som hänger med?
#2 - 7 mars 2006 10:46
[quote=fabiaRS]ja som det står i rubriken. har beställt en 402:a men på pumpen och kartongen står det 50 finns dock en liten liten liten bild på en lila kartong på min karton där det står 402.om det nu är nån som hänger med?[/quote]

Och så vadå? Vad vill du ha sagt med detta inlägget?

Powerhead har uppdaterat sina namn på pumparna, det är redan ett tag sen dom gjorde det så varför ens bry sej om det?
#3 - 7 mars 2006 11:52
[QUOTE=destruid]Och så vadå? Vad vill du ha sagt med detta inlägget?

Powerhead har uppdaterat sina namn på pumparna, det är redan ett tag sen dom gjorde det så varför ens bry sej om det?[/QUOTE]

Öh,, för att han inte visste det kanske?
Vad menade du med ditt inlägg?
#4 - 7 mars 2006 11:57
[QUOTE=fabiaRS]ja som det står i rubriken. har beställt en 402:a men på pumpen och kartongen står det 50 finns dock en liten liten liten bild på en lila kartong på min karton där det står 402.om det nu är nån som hänger med?[/QUOTE]
Men för att svara på din fråga så verkar det som att "den allvetande" har rätt. (nej jag visste inte heller att dom har bytt beteckning(såsom många sidor på nätet så vi är i gott sällskap,)) men så känge den har stats som räcker för dig så är det bara att köra! :)
#5 - 7 mars 2006 17:35
[quote=destruid]Och så vadå? Vad vill du ha sagt med detta inlägget?

Powerhead har uppdaterat sina namn på pumparna, det är redan ett tag sen dom gjorde det så varför ens bry sej om det?[/quote]

då jag inte köper saker sådär jätte ofta utan bara när jag behöver det.

därför hänger jag kanske inte med när märken byter namn på sina produkter.man kan inte ha koll på allt här i världen.men nu har jag i alla fall fått svar på frågan

Annons