äppelsnäckor

#1 - 31 mars 2009 13:58
Tja! Mina äppelsnäckor har lagt massa ägg som håller på å kläckas nu ser det ut som! Jag undrar om äppelsnäckor är eftertraktade? Tänkte om man kanske kan sälja till nå zoo butiker i sthlm eller nåt..
#2 - 31 mars 2009 14:10
jag säljer mina till zoobutiken,nu vill de gärna ta in mina blåa och lilarandiga,inte fullt så vanliga som gula men långt ifrån alla butiker köper/byter in,men fråga skadar inte,får du nej i en så gå till nästa, sen kan man alltid sälja på blocket,där går ju få mer för dom
#3 - 31 mars 2009 14:50
aah ok i see tack :) har tyvärr bara vanliga gula. va e rimligt å kräva styckvis på vanliga gula?
#4 - 31 mars 2009 15:11
ja min butik köpte in för 8 kr styck-gula då-de var väl ca 1.5cm ungefär men det var ett bra pris,en annan butik ville ge 3 kr så gissa vem jag sålde till,de blå kunde han ge upp till 15kr för men de tar inte in mängder så de flesta säljs på blocket, vet inte om man kan kräva ett pris i butik,får nog vara glad om de ens vill ta emot för alla butiker gör inte det men på blocket sätter man ju själv,kolla lite både på blocket å här på zoopets annonser om det finns nåra(såg nu det finns 2 annonser på zoopet och 6 på blocket) så blir det lite hum om pris

Annons